Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samler dere både klær til gutt og jente i samme eske eller har dere det hver for seg? Har tatt vare på alt for jenten min fra før, nå har jeg en gutt. Lurer på om jeg skal samle alt av str 50-56 i en eller ha gutteklær i en og jente i en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med å pakke bort samlet, størrelse for størrelse.

Men her en dag så ryddet jeg litt. Og da sorterte jeg de i gutt, jente og nøytralt (str 50-62) i hver sin eske

Skrevet

Andre? Blir jo mye klær tilslutt..

Skrevet

Andre? Blir jo mye klær tilslutt..

Ingen?

Skrevet

Jeg delte det i 3, en til gutt, en til jente og en nøytral. Fikk gutt først, og jente nr 2. Så pakket alt som jenta kunne arve fra gutten i egne esker. Nå har vi fått nr 3, som er gutt. Siden det ble veldig masse klær å oppbevare, har vi gitt bort nesten alle jenteklærne. Nå tror jeg at jeg kommer til å pakke alt i samme eske (gutt og nøytralt), siden dette mest sannsynlig er sistemann.

Ellers har vi også sortert ut ulltøy og yttertøy i egne bokser..

Har forresten ikke delt opp hver størrelse for seg, men f.eks. hatt en boks fra 0-6 mnd. 6 - 12 mnd. 1-2 år osv.

Skrevet

pakker hver for seg. Fikk først gutt så to jenter. Nå gir jeg bort etterhvert som gutten vokser ut av klærne, skal ikke ha flere barn. Det var mye enklere å finne frem klær til nr 3 når alt var pakket hver for seg. Eskene med gutteklær ble bare gitt bort.

Skrevet

Har kun gutter og vi sorterer etter størrelser. Men nå gir jeg bort etterhvert som han vokser ut av det, skal ikke ha flere barn nå så da orker vi ikke ta vare på alt. Har ikke plass til det heller. Har så utrolig mye. Tar vare på de plaggene som vi liker spesielt godt da, kan være kjekt å ta frem når ungene er blitt store :)

Skrevet

Lite sidespørsmål, hva slags esker etc pakker dere klærne i?

Skrevet (endret)

Vi pakker i plastkasser med lokk og hjul :) har kjøpt rimlige på europris. De er gode å stable i høyden. Funker suupert :)

Endret av Fantorang08ogLykketroll11
Skrevet

Lite sidespørsmål, hva slags esker etc pakker dere klærne i?

Pakker i pappkasser, så blir ikke evt fuktighet stengt inne.

Skrevet

Jeg bruker de billige pampers-bleiene fra Rema-1000, og de eskene er supre å pakke ned klær i. De er ikke så store, og kan stables så fint. Store dresser og slikt har jeg i andre esker.

Skrevet

Har foreløpig bare en sønn. Pakker i str etterhvert som han vokser ut av det. 50-56 i samme, en med 62, og En med 68. Pakker i plastkasser. Får heller sortere igjen når neste kommer :-) syns nesten det er vanskelig å definere hva som er nøytralt, for ser på sønnen min akkurat nå, og ser at pysjen han har på seg nå er litt jentete:p og dette sorterte jeg før Han ble født;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...