Gå til innhold

Treff Rogaland/Stavanger uke 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lager vi en ny tråd med en ny dato :)

Virkelig synd det ikke ble noe av sist!

Onsdag 8 februar, Amy's kl 17:00.

Mager i alle størrelser, former, fassonger, termin - bli med på treff!

Jeg kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Slik at den ligger langt oppe på siden på 2.trimester :)

Skrevet

Jeg har dessverre planer den kvelden, men blir med på neste treff :)

Skrevet

Jeg kan desverre heller ikke være med til uken, men blir med neste gang!

Skrevet

For dere som ikke kan førstkommende onsdag; hvilken dag passer for dere? Til neste gang tenker jeg på :)

Skrevet

For meg er egentlig onsdagen i utgangspunktet en bra dag, det passet bare ikke denne gangen:)

Skrevet

Jeg er bortreist akkurat denne uken, men ellers passer de aller fleste ettermiddager :)

Skrevet

Onsdager passer for meg også, men bare ikke denne onsdagen. Tror jeg. kan hende jeg får det til. :)

Skrevet

For meg passer det alle kvelder utenom mandager, for da jobber husbonden... Kjekt om det kommer flere på treffet denne gangen, følte meg en smule ensom sist.. ;-)

Skrevet

For meg passer det alle kvelder utenom mandager, for da jobber husbonden... Kjekt om det kommer flere på treffet denne gangen, følte meg en smule ensom sist.. ;-)

Kommer du på onsdag Veska?

Skrevet

jeg fikk ordnet meg, så jeg kommer også :-) Kjenner jeg gleder meg til å omgåes med adnre gravide! Ensomheten har snart tatt overhånd!

Skrevet

jeg fikk ordnet meg, så jeg kommer også :-) Kjenner jeg gleder meg til å omgåes med adnre gravide! Ensomheten har snart tatt overhånd!

Da er vi 4-5 stk - til nå. Så bra!

Det blir veldig kos!

Skrevet

Hei, vil fremdeles veldig gjerne være med! :-) Men onsdager går ikke, det er eneste dagen jeg har en sånn "organisert fritidsaktivitet". Hadde vi kunnet tatt det en annen dag neste gang?

I neste uke vet jeg at jeg blir borte fra torsdag til fredag, men det er et unntak. Som regel fungerer alle dager unntatt onsdag for meg.

Kos dere i morgen!

Skrevet

Hei, vil fremdeles veldig gjerne være med! :-) Men onsdager går ikke, det er eneste dagen jeg har en sånn "organisert fritidsaktivitet". Hadde vi kunnet tatt det en annen dag neste gang?

I neste uke vet jeg at jeg blir borte fra torsdag til fredag, men det er et unntak. Som regel fungerer alle dager unntatt onsdag for meg.

Kos dere i morgen!

Vi tar en annen dag enn onsdag neste gang :)

Skrevet

Heisann sveisann.

Nå har jeg fått beskjed at vi må reise å hente sofa og stol som kommer til sine respektive butikker i morgen.

Kos dere masse1

Skrevet

Kos deg med møbelhenting! - kom likevel innom om tiden skulle strekke til :)

Skrevet

ikke sikkert jeg rekker det :(,men skal prøve..

Skrevet

Jeg har egentligt sykt barn, men dersom samboeren min blir hjemme, så hadde det vært koselig! Kommer kanskje :-)

Skrevet

Jeg har egentligt sykt barn, men dersom samboeren min blir hjemme, så hadde det vært koselig! Kommer kanskje :-)

Hvis ikke sambo blir hjemme, og ikke poden er veldig slapp, så ta poden med :)

Skrevet

kjedelig at jeg ikke klarte komme :( er med neste gang. hvordan var det igår ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...