Mamma4livet Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har hatt amme-bh på konstant siden lillegutt ble født for 3 måneder siden pga lekkasje. Nå har jeg den siste tiden merket at det ikke lekker lengre, men har ikke prøvd å kutte bh. Hva med dere?
zassy☆ Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Har det hele tiden jeg også. Det lekker ikke slik som i begynnelsen, men de få nettene jeg har prøvd å droppe den så har det begynt å lekke i den andre puppen når hun ammes så må bare fortsette
helene0: jan09+jun11 Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Jeg brukte ammebh om natten frem til vi nattavvente ved 6 mnd. Frem til da var det litt forskjellig når han spiste om natta og da ble det litt spreng innimellom. Synes det er bedre å sove med ammebh enn å ha hele senga full av melk.. Nå bruker jeg ikke ammebh i det hele tatt, for jeg ammer ensten ikke lenger
Kanelbulle Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Jeg bruker amme-singlet fra HM om natten. Den holder ammeinnleggen på plass, men sitter ikke like stramt som en BH. Lekker fra fra andre puppen her med når mini spiser fra den ene... Men til helgen skal han nattavvennes, tjoho! Noen gode tips Helene?
_FIVRELLA_ Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har også bh om natten, og min er straks 7 mnder. Men min opplevesle er at vanlig bh fungerer like greit som ammebh. Har bare en ammebh, og ikke sett behov for å kjøpe fler. Lurer på om jeg og må nattavvenne snart, så kom med tips
Kanelbulle Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Jeg opprettet akuratt en egen nattavvenningstråd så slipper vi kuppe denne
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Brukte bh/singlet om natta til å begynne med, men begynte å klø noe helt vannvittig av det. Ble bedre med en gang jeg kutta ut bh'n og fikk lufta. Legger håndleddet over brystet som det ikke ammes på så hindrer det lekkasje.
Zana123 Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Jeg bruker bare en ammetopp om natta og ikke BH, lekker ikke så det er ikke noe problem med melk i min seng. Har problemer med at det blir litt tett mellom puppene når jeg går med BH, så jeg måtte ta den av om natta for å få litt lufting...
♥ Min engel ♥ Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Nei jeg klarer rett og slett ikke sove med bh. Så jeg sover med singlett. Har klar ammeinnlegg som jeg bare legger på motsatt side av den puppen snuppa spiser på, så hvis det lekker så blir ikke singletten våt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå