Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Hvordan er dagene deres? Når står dere opp, hva gjør dere i løpet av dagen og når legger dere dere? Her står vi opp mellom halv 7 og halv åtte tiden, får pupp da. Så bruker vi tid på badet, jeg finner meg frokost, og mini er klar for mat igjen..Deretter sover mini litt, eller vi går en tur. Mye soving på formiddagen. Og spiser hver time mens mini er våken. Fra ca halv tre, tre våkner mini, og er da våken i 4-5 timer før mini er klar for urolig søvn.. Får nattklær på i 9, 9.30 tiden om kvelden før det er mat, så seng. Om natten våkner mini hver 3 time, spiser, bruker lang tid på å sovne, og våkner igjen 1,5 time senere, da er det gått 3 timer siden sist han våknet, og mini er klar for mat igjen...!!!
msunicorn Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 Hei! Her varierer det veldig fra dag til dag, spesielt med tanke på dagsovingen.. Men det som er noenlunde fast er at vi står opp kl 8, ammer da. Så kan hun være våken alt fra 30 min til 2 timer før hun sovner. Hvor ofte og hvor lenge hun sover varierer. Ammer stort sett til samme tidene hver dag, annenhver time. Men skulle hun finne på å sovne skikkelig så kan hun sove 3-4 timer. Legger henne hver kveld rundt 18-18.30. Hun blir overtrøtt og raser hvis ikke. Så sitter jeg sammen med henne og gir henne smokken 100 ganger til hun endelig sovner Ammer annenhver time hele natta. Regner med alt dette kommer til å forandre seg siden hun er så lita enda, men leggetiden har jeg tenkt å opprettholde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå