kaklemor Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Nå har æ og mannen hatt sex annenhver dag fra 26 og skal ha igjen i morgen. vi skulle gi alt for å se om det klaffe v sex annenhver dag. så blir spennende tid no:)
kaklemor Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2012 Lykke til�� Kos dere ;-) haha:-) takk;-) Bra man ikke blir lei;-)
Prøvekanin86 Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Lykke til:) Prøver på akkurat det samme vi, men fort at det med sex annenhver dag blir mas. Flere som sliter med det?
2.runner.up Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Ja det sliter vi også med... hvertfall gubben. Jeg er gira men må jo mase og det kan jo drepe enhver sin lyst. så her har vi sex 2-5 dager når jeg har El og resten av mnd blir det ikke mye gitt
magica fra tryll Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 haha,- her bruker vi den gamle velbrukte metoden: sex hver dag fra dag 9- dag15. Ellers i syklusen ca annenhver til tredjehver dag til mannens store fortvilelse...hehe
stch85 Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 prøvde hver dag i over en uke den pp her vi, har satsa på annenhver dag de andre mnd og da har det jo ikke klaffa så da må man prøve noe nytt, hehe.
kaklemor Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2012 Hehe, EGENTLIG bør ikke mannfolkene klage da;) Tihi! Jeg var gravid i januar men endte i SA så det var jo første pp og d klaffet med annenhver dagskos ("-") Så er spent på om det klaffer igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå