Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 2. februar 2012 #1 Skrevet 2. februar 2012 Etter å ha lett i x-antall butikker så fant jeg endelig den hvite milo flasken! Den gjemte seg på Coop obs! Så hvis det er noen som lurte på hvor de kunne få tak i den, så vet dere det nå
Ezmeralda Skrevet 2. februar 2012 #2 Skrevet 2. februar 2012 De har den på Rema også. Trodde det var standardvare i alle butikker, egentlig? Kansje bare utsolgt pga høysesong? :-)
**lykke!!** Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Jeg vil anbefale dere å bruke såpen fra nøstebarna till ullklærne, den er mye renere og bedre enn milo kan bestilles på nettet dersom dere ikke bor i nærhet av en butikk. Flasken koster 80 kroner tror jeg, rundt der et sted, men den holder hele ullsesongen, den er stor!!
Ezmeralda Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Takk for tips. Går noen runder med ullvask i uka her. Er vel en Nøstebarnbutikk i krysset ved Nordpolen? :-)
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2012 De har den på Rema også. Trodde det var standardvare i alle butikker, egentlig? Kansje bare utsolgt pga høysesong? :-) Finnes ikke på rema hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå