Prøvekanin86 Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Hva slags termometer bruker dere evnt? Noen som har erfaring med denne? http://webshop.fertil.no/storefront.php?pid=43 Vurderer å kjøpe en siden jeg ikke har aning når EL kommer og fordi jeg frykter at EL testene mine er oppbrukt før det skjer noe. Noen tips?
Ming82 Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Jeg kjøpte min på apoteket jeg da, sa jeg ville ha basal termometer med to desimaler, betalte vel 139kr eller noe sånn for min. Har målt temp i 10 pp, syns det er kjempegreit
Prøvekanin86 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2012 Er det noe stor forskjell på de termometrene a? Siden begge er med to desimaler?
Athina' Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Samme hvilket termometer du bruker, men skal du bruke det under tungen så er det greit med sånn ball med snor termometer. Selv temper jeg analt for å få mest mulig korrekt temp, og så lenge det har 2 desimaler og tut for å stikke inn så kommer det akkurat på det samme. Mitt kostet noen få kroner på ebay
Ultra Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Jeg brukte termometer, la inn resultatene på en nettside, tror det var www.fertilityfriend.com, fikk en super graf som det var lett og følge. Hadde også eggløsning senere enn jeg trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå