Bergen87 Skrevet 3. februar 2012 #51 Skrevet 3. februar 2012 God kveld jenter! Skriver en liten hilsen fra hotellrom i Oslo! Kjekt å lese innleggene deres, jeg har null hukommelse så klarer ikke komentere Men håper alle har det bra tross sykdom! Nå skal vi kose oss med Senkveld, Gavin DeGraw kommer jo der og. Var på konsert med han i går på Sentrum Scene. En fantastisk bra artist i mine øyner i hvertfall. Hadde det super kjekt, og e ekstra kjekt når eg har en mann som gidd å bli med meg Vi holdt på å fryse tærene av oss når vi ventet på at dørene skulle åpne, men d va vell verdt det. Ha en super kveld alle sammen! KlemKlem
Dossa :) Skrevet 3. februar 2012 #52 Skrevet 3. februar 2012 Ååååå det er deilig å være på tur bare mannen og meg *smiler* Spennende når du skal teste imorra Julestrømpa håper du kan juble høyt Lillefiesnupp, snart er den store mandagen her for oss når skal du svi av en test? Jeg venter til mandag eller tirsdag, hvis det blir nødvendig da. Magefølelsen er ikke like god nå kjenner jeg *blææ* Vi spiste god mat på Big Horn ikveld *nam* Imorra skal vi ut og shoppe, gå på kino og spise på hotellets restaurant *nam* Skal bli rart å sove inatt uten å få besøk av vesla
trollunger Skrevet 3. februar 2012 #53 Skrevet 3. februar 2012 Hei jenter, da har jeg ført meg inn her! trollunger (meg) er 36 år, har to nydelige barn. Jenter 8 år og gutt 6 år. Og nå håper vi at vi snart får en liten appåklatt. Hadde en SA i januar (5 uker )- men er allerede godt i gang igjen. Krysser fingre og tær for at den skal sitte neste gang. PS. har en liten følelse av at det er noe på gang :-) Blir gøy og følge dere jenter, krysser fingre for oss alle! ****IKM UKE 6**** ********** Mandag, 06.02 -Lykke-Liten- 8 pp - Dossa, 18 pp - LilleFie 8pp dobbel pergo -Bergen87 -2.runner.up. 8 pp ********** Tirsdag, 07.02 - Lillemeto ********** Onsdag, 08.02 - julestrømpa 5pp, -Amedillo 5pp ********** Torsdag, 09.02 - Ariel_86 11 pp - Gutt04+Gutt10+2012? - minimikro ********** Fredag, 10.02 - #synne# -Tjo hei<3 -Håpfull75 - trollunger ********** Lørdag, 11.02 - ********** Søndag, 12.02 (Morsdag!) - Athina 34 pp Severine ********* Gravid - ************************ Inn i en ny PP Da er lista med oss:) Liker Svar Multisitat
Bergen87 Skrevet 3. februar 2012 #54 Skrevet 3. februar 2012 Hei jentuttene Da er vi opp i 16 stykk som venter på IKM om noen Få dager!!! Spenningen begynner å bli til å ta og føle på nå! Vi er hittil 5 stk som har IKM på mandag, omtrent en tredjedel av gjengen. Hvem planlegger å teste og når? Jeg har planer om å vente til mandag eller tirsdag, vis jeg klarer. Har mest lyst til å vente til tirsdag, med mindre TR er kommet da.
Fiemamma Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #55 Skrevet 4. februar 2012 Velkommen trollunger Spennende tid, lykke til, håper følelsen din stemmer! Dossasnuuuupp: kommer ikke til å teste mer denne pp'n jeg. Er sikkert på at løpet er kjørt så er i full gang med å fokusere vidre. Tror ikke jeg tør å ta av bh'en min i kveld for brystene er så vonde at jeg snart ikke aner hva jeg skal gjøre. Samme med mensmurringene som har trappet opp. Er redd jeg får mensen i løpet av helgen altså. Men håper jeg tar feil. Vet jo ikke noe hvordan jeg reagerer på denne pergoen vet du. Pluss jeg tar magnesium nå så er to nye ting jeg gjør med kroppen min denne måneden. Jenter, det ble to glass rødvin i kveld. Men glassene var ganske små Fryser som en gal og skal legge meg etter noen skiver med nugatti og te som min kjære ordner for meg
Severine Skrevet 4. februar 2012 #56 Skrevet 4. februar 2012 God morgen Jenter:) LilleFie jeg håper også du tar feil, for symtomene på starten av et svangerskap og mensen er jo veldig like. Bergen87 Kos deg masse og nyt helgen i Oslo:) Dossa:) Kos deg på tur, og nyt helgen;) I går endte jeg opp med 2 ekstra barn, og det kan være det kommer 1 til i dag. I dag skal 9 åringene få kose seg på kjøkkenet så skal bli spennende og se hva vi skal spise i kveld.
3smaa Skrevet 4. februar 2012 #57 Skrevet 4. februar 2012 Jeg ble så forvirret av disse eggløsningskalkulatorer som har ulike datoer for eggløsningen. Det som er at jeg hadde sex den 25, men jeg tror jeg hadde eggløsning den 24 siden jeg fikk alle de symptomene jeg får når jeg har eggløsning. Tok 3 eggløsningstester både den 24 og 25 og begge dagene var negative. Tok ikke før fordi hadde glemt å gjøre det. Det jeg prøver å komme til er at med nr2 tok jeg en test 4 dager før forventet mens og det ble en svak positiv. Så siden babyverden sine beregninger viser at jeg skal få mens den 07, så tok jeg en gravidtest med morgen urin og den viste en veldig veldig svak strek som så vidt syns. Mannen har også sett den. Men føler ikke meg sikker før jeg tar en til på tirsdag. Noen andre som har allerede begynt å teste?
trollunger Skrevet 4. februar 2012 #58 Skrevet 4. februar 2012 LilleFie - takk for det. Blir gøy å følge alle her inne og fram til 1. trimester osv osv.. I kveld skal jeg på jentekveld meg god mat og vin. Har ikke fortalt mine venninner at vi prøver på nr. 3, så jeg kommer til å ta meg et par glass og leve som vanlig. Det er vel det man skal også?!! :-) God helg!
Fiemamma Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #59 Skrevet 4. februar 2012 Ja, vi får håpe det klaffer fort Er selv i min 8 pp og har endo så må spise pergo for å få stimulert den friske delen av eggstokkene til å slippe egg. Det er min første baby jeg prøver på, og har ikke særlig stort håp pga. tilstanden min, men man kan jo alltids håpe på et mirakel Hørtes hyggelig ut med jentekveld Er helt enig i at det ikke gjør noe fra eller til å leve som før. For meg er det lettere å takle nye sykluser når jeg lever som vanlig og spiser og drikker det jeg vil Du får kose deg masse! Jeg drakk to glass vin i går og har IKM på mandag God helg!
Fiemamma Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #60 Skrevet 4. februar 2012 Gutt04!! Så spennende!!!!!!!!!! Måtte kvele et lite hyl nå, hehe! Wow!! Du er sikkert gravid! En strek er en strek! Har den samme farge som kontrollstreken da?? Legg ut bilde så vi får se? Guri malla så spennende Jeg har lest masse om eggløsningstester den siste uka, fordi jeg tester positivt på dem etter el. Det er mye om og men angående det å finne eksakt dato for el med en test. Dette fordi kroppen kan gjøre flere forsøk per syklus og gjør at LH'en stiger bl.a. Noen ganger kan testene fuske, og det blir bare forvirrende fordi vi alltid har en enhet LH i urinen. Det er også veldig vanskelig å fastslå en eggløsning med å tolke eggløsningssmerter osv. da disse kan skyldes en del ting. Les mer om det på pernille.info hvis du vil Nå skal du først og fremst få sterkere strek på g-testen! åååååh dette er fryktelig spennende! Krysser alt jeg har for deg!
Dossa :) Skrevet 4. februar 2012 #61 Skrevet 4. februar 2012 Ååååå så spennende med en svak test gutt04 :) Du er nok gravid og kommer til å få en sterkere strek neste gang du skal teste *juhu* Krysser alt for deg Trollunger, så koselig med jentekveld Kose deg kjempe masse! Lillefiesnupp, du har ikke fått noe besøk ennå? Åååå som jeg ønsker at du skal få en positiv test Hva slags planer har du for helga da søta? Vi skal på kino om en times tid og så på den nye MI filmen Gleder meg for husker ikke sist gang vi gikk på kino. Etterpå skal vi spise noe godt, hvor veit vi ikke ennå...hehe... Var rart å ikke høre barnelatter og skravling da vi våknet *ler* Vi koser oss masse men må si at jeg gleder meg til å se og gi ungene en god kos imorra Ha en fin lørdag jenter
Mesterfruen Skrevet 4. februar 2012 #62 Skrevet 4. februar 2012 hallo jenter!!! I natt har jeg drømt og drømt om positive tester.. drømte i alt 7 ganger tror jeg. så i dag turde jeg ikke å teste.. i tillegg så var jeg å sto på ski i går, og klarte å slå kneet og har gått å haltet siden jeg kom hjem i går. er bedre i dag da. men men.. tror nok ikke jeg skal teste før ikm.
Minimikro Skrevet 4. februar 2012 #63 Skrevet 4. februar 2012 Halloisen.. Husker ikke helt hvem som spurte (er så mye skravling her!! brabra) , men jeg var og så en studentrevy... var gøy Jeg er så kvalm om dagen.. er helt fortvilt.. aner ikke om det er ettervirkninger etter spysjuka eller om det kan være noe annet... men det er vel lov å håpe, selv om jeg tviler sterkt på at jeg kan være gravid.. Hadde bare sex 1 gang rundt EL... men mirakler har vel skjedd før Nå starter snart uka vårs! Lykke til alle
Fiemamma Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #64 Skrevet 4. februar 2012 Dossami Her har ikke tanta kommet enda nei, og Guds løkk for det. Hehe! Det kjennes ut som det er like før da, så bank i bordet! Har helt forferdelig vondt i pattorna nå, klarte ikke å vaske meg der i dag, ei heller ligge på magen og strekke meg når jeg våknet. Murrer plagsomt i magen og i natt stakk det i noe bein i korsryggen og strålte ned i beinet der baken begynner. Skjønner ikke hva jeg pines sånn for egentlig. Har vondt i høyre lyske og, men den har jeg hatt vondt i ved flere anledninger før. Er mulig det er noen nerver som er litt i krøll der pga har tatt en del operative undersøkelser i hovedpulsåra der nede. Pga formen så orker jeg ikke stort så blir sofahygge i helgen og noen russleturer i nysnø! Det snør som bare pokkern i Trondheim! Sto opp 11 i dag og har vasket, støvsugd og ryddet, hatt besøk av mamma og Det høres helt magisk ut med kjæresteweekend <3 Deilig at det bare er lørdag ettermiddag enda Hvordan føler du deg ift mandag? Testing? lillemeto: auau, også knærne da! En gang skled jeg på blankpolert nybrøytet snø utenfor et av norges største kjøpesenter midt på formiddagen, jævlig flaut å "knele" på snøen mens flere titalls biler kjørte forbi HAHAHA God bedring med kneet! Minimikro: høres lovende ut. Tror det skal en del til å være kvalm fra spysyke så mange dager Jeg tror det er noe på gang hos deg frøken!! Kjenner du noe annet? Leste om ei som hadde sex 6 dager før el og ble gravid. Woop woop
Severine Skrevet 4. februar 2012 #65 Skrevet 4. februar 2012 Det virker som det er mange med symtomer nå, så krysser fingrene for at listen snart blir full av navn under gravid:)
Dossa :) Skrevet 4. februar 2012 #66 Skrevet 4. februar 2012 Lillemeto, så spennende du drømmer krysser fingra for at din drøm går i oppfyllelse Minimikro, mirakler har skjedd før vettu så sjøl om du ikke føler at dere la inn nok aksjer så kan det dere la være nok Lillefie <3 Blåser bort de dumme smertene dine Du er bare så rå da søta gliser når jeg leser dine innlegg. Du gir så gode beskrivelser *ler* Jeg har ikke den gode magefølelsen lenger så er forberedt på at tanta besøker meg på mandag *snufs* Men da blir neste runde på meg en dobbel pergo og da må jeg for pokker bli gravid Vi har nettopp vært på kino, filmen var bra Nå hviler vi litt på rommet før vi skal ut og spise Etterpå blir det snop, litt tv titting og sex med min kjære
Fiemamma Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #67 Skrevet 4. februar 2012 *kniiiis* Har ingen god følelse jeg heller sa da blir vi to med dobbel pergo neste runde:-D
Amedillo Skrevet 4. februar 2012 #68 Skrevet 4. februar 2012 Da har jeg tanta på vei. Begynte å spotte i går,men er jo så tidlig :s Har jo ikke ikm før onsdag! Ja ja, så da er det bare til å vente å forberede meg på en til pp Ha en fin lørdag alle sammen
Severine Skrevet 4. februar 2012 #69 Skrevet 4. februar 2012 Amedillo du skriver du begynte og spotte i går, men har det tatt seg opp i dag da? Sist jeg var gravid hadde jeg små blødninger den uken jeg ventet mensen og mnd etterpå jeg var sikker på det var mensen jeg hadde da jeg fikk blødninger, men etter 13 uker fant jeg ut jeg var gravid..
lille +gutt Skrevet 4. februar 2012 #70 Skrevet 4. februar 2012 Hei jenter Har alle en fin Lørdag? Jeg skal på date med min kjære nå, fin helg Sender også en stor takk til Synnøve meierier som har produsert Grapefrukt jucie. æ E GRAVID !!!!!!!!!!!!!!!! og helt overbevist om at jucien har skylda Ha en fin kveld jenta
lille +gutt Skrevet 4. februar 2012 #71 Skrevet 4. februar 2012 ****IKM UKE 6**** ********** Mandag, 06.02 -Lykke-Liten- 8 pp - Dossa, 18 pp - LilleFie 8pp dobbel pergo -Bergen87 -2.runner.up. 8 pp ********** Tirsdag, 07.02 - Lillemeto ********** Onsdag, 08.02 - julestrømpa 5pp, -Amedillo 5pp ********** Torsdag, 09.02 - Ariel_86 11 pp - Gutt04+Gutt10+2012? - minimikro ********** Fredag, 10.02 - #synne# -Tjo hei<3 -Håpfull75 - trollunger ********** Lørdag, 11.02 - ********** Søndag, 12.02 (Morsdag!) - Athina 34 pp Severine ********* Gravid -Lykke- Liten 8 pp Termin 19.10.2012 ************************ Inn i en ny PP
Severine Skrevet 4. februar 2012 #72 Skrevet 4. februar 2012 Gratulerer så mye Lykke-liten Her sitter jeg med 7 barn i kveld, men skal ikke klage for ungene har laget stekt pepperbiff med pasta og dolmeosaus som de var borte på kiwi og handlet på egenhånd;)
Dossa :) Skrevet 4. februar 2012 #73 Skrevet 4. februar 2012 Åååååå nå ble jeg glad Gratulerer så masse med spiren Lykkeliten :) :) Nå må du virkelig nyte den deilige boblen du befinner deg i <3 Veldig glad på dine vegne <3 Håper det er flere som kommer etter deg *smiler*
Dossa :) Skrevet 4. februar 2012 #74 Skrevet 4. februar 2012 Amedillo, hvis spottinga ikke tar seg opp så kan det ennå være håp Noen blør litt i de dagene før mensen er venta. Krysser fingra snuppa
3smaa Skrevet 4. februar 2012 #75 Skrevet 4. februar 2012 Gøy med positive tester :-) Krysser fingrene for at hele uke 6 gjengen flytter til 1. Trimester med positive tester :-) LilleFie: streken er veldig svak det går nesten ikke ann å se hvilket farge den har engang. Men fargen er lik kontroll streken, tror jeg. Man kan ikke se den på bilde prøvd å ta flere bilder av den, men den blir helt usynlig på bilde, testen ser blendt hvitt bare. Jeg tar en ny test imorgen :-) Lykke til dere andre, håper at det klaffer for dere denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå