Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 1.feb)

Anbefalte innlegg

God morgen jenter :)

Lillefiesnupp <3 jeg får så vondt inni meg av å lese dine innlegg. Tårene triller på dine vegne. Jeg unner deg av hele mitt hjerte at du skal få oppleve små spark i magen :)

Jeg kan vente lenge på min spire så lenge du blir gravid så fort som mulig søta :)

Glad i deg <3<3

Fortsetter under...

Ååååå jenter, dere er så skjønne!! <3 :wub:

Dere må være noen helt vidunderlige mammaer og det er velfortjent! Er ikke meningen å være så nedbrytende, men hva kan en desperat kvinne gjøre :) Det tar nattesøvnen og nå. Hehe. Sovnet kl 4 og våknet halv 8. Ingen tante ennå, bank i bordet. Jeg er så glad for at dere er dere snupper, helt nydelige kvinner! Skal prøve og duppe noen timer til jeg. Ønsker dere en finfin dag! Feller en tåre for sterke behjelpelige ord fra dere.

Glad i deg og Dossasnupp :D

Så fikk jeg besøk av tanta som ventet *grrr*

Nå blir det dobbel pergo på meg, kanskje det blir min tur neste gang :)

Masse lykke til dere andre jenter :D

****IKM UKE 6****

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

-Amedillo 5pp

-gutt2010-nybaby2012?

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

- minimikro

-Ellah84

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

- trollunger

Lørdag, 11.02

-Nora-Pernille -1.pp

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Athina 34 pp

Severine

Gravid

-Lykke- Liten 8 pp Termin 19.10.2012

-Bergen87, pp7

Inn i en ny PP

Amedillo

Dossa

Annonse

For no dritt da Dossamin :( Men som alltid er du like positiv, det inspirerer! Jeg får tr straks også, begynner å få skikkelig vondt nå så det er bare snakk om et kvarter-halvtime tror jeg.

Men dette med "når regne syklusstart" ift pergo. De sier at hvis man får tr etter kl.15, så teller ikke den dagen som syklusstart, men dagen etter. Mens gynekologen min sa at jeg skal ta pergo på dag fire uten å forklare mer rundt regler for syklusen. Jeg tror jeg regner min første dag fra i dag selv om klokka er over 15 og jeg ikke har fått blødning enda, hva ville du ha gjort Dossamorami? :D Kjenner det skal bli riktig så hyggelig å være sammen med deg inn i ny uke, selv om det er for en kjedelig årsak :) Vi har jo prikk lik syklus nå! Hihihihi dobbelpergomammaene here we come!!

Gir dere alle en god klem jenter, dere er så hyggelige <3

Lillefiemor, hvis du får blødning idag så regnes det som første dag i syklusen uansett om det blir før eller etter kl 15. Det sa min gyn til meg.

Så jeg tar pillene mine på fredag også de neste fire dagene :)

Håper jeg ikke får slike hetetokter som du fikk *knis* i så fall så kan vi klage litt sammen *ler*

Artig at vi har lik syklus søta. Skal bli gøy å følge deg en hel måned til :)

Grinete.. På grensen til deprimert.. Har jo bare prøvd i 8mnd. Og jeg har jo verdens nydligste 22mnd gammel sønn <3 men begynner å gå skikkelig inn på meg att en ny spire ikke vil sitte :-( ikm i morgen, begynt å se litt rosa på papiret i dag.. Lyst til å sette meg ned å grine. Lite forståelse å få fra gubben, som lever etter "skjer det så skjer det" prinsippet.. Haff.. JajA!

Jeg får joine dere da :) Her er jeg 2 dager over IKM, men har ikke de største forhåpningene akkurat. Tok test en dag før IKM (det er jo alltid kjempelurt å ha test i hus, for da kan man jo ikke la den være i fred hehe....) Så negativ som bare det! Man får håpe alikevel hehe :)

Annonse

****IKM UKE 6****

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

-Amedillo 5pp

-gutt2010-nybaby2012?

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

- minimikro

-Ellah84

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

- trollunger

Lørdag, 11.02

-Nora-Pernille -1.pp

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Athina 34 pp

Severine

Gravid

-Bergen87, pp7

Inn i en ny PP

Amedillo

Dossa

LilleFie

Lykke til videre :wub:

****IKM UKE 6****

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

-Amedillo 5pp

-gutt2010-nybaby2012?

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

- minimikro

-Ellah84

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

- trollunger

Lørdag, 11.02

-Nora-Pernille -1.pp

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Athina 34 pp

Severine

Gravid

-Bergen87, pp7

Inn i en ny PP

Amedillo

Dossa

LilleFie

Tjo hei<3

Hvordan går det med dere som er igjen jenter? Her er jeg ganske pessimistisk, selv om jeg aldri har hatt så ømme pupper før.. Har INGEN tro på at det har klaffet, og ser egentlig bare frem til at TR skal komme...

Er litt emosjonell i dag. Ei god venninne ligger på sykehuset og har fått modningspille (har gått 11 dager over termin nå)... Så i natt kommer det muligens en liten pjokk! Kjenner jeg blir helt tårevåt av tanken :)

hallo jenter!! :) ser det blir lengre og lengre mellom hver gang jeg skriver. :) men jeg leser og følger med på dere. :)

hadde ikm i dag (helt alene.. ) men har ikke sett snurten av TR. tok test i dag tidlig. men den var jo blenda hvit. kjenner frustrasjonen bygger seg opp. om det ikke klaffer denne gangen så hopper jeg inn i pp14.

Jeg er 22 år!!! og får ikke til å bli gravid!! på øyen hvor jeg bor er det babybom for øyeblikket. er så mange som er gravide! der i blant min beste venninne.

nå går jeg egentlig bare å venter på at TR skal komme. negativ test og masse murringer. hmm.. vil håpe men tror ikke.

God morgen jenter:)

Jeg sitter her og kjenner fortsatt ingen symtomer hverken ene eller andre vei, og blir bare mer og mer frustrert. Ikm er jo ikke før søndag og jeg kommer heller ikke til å teste før minst 4 dager etterpå siden jeg noen få ganger har hatt så lange sykluser.

Krysser fingrene for dere som skal teste i dag:)

Enda ingen mens her heller, og det tror jeg ikke har skjedd på flere år at den kommer for sent. Håper den kommer snart så jeg kan legge denne perioden bak meg.

Vil ikke gå å vente på tanta så jeg blir mer skrudd i hodet enn jeg er fra før.

God dag alle søtinger:)

Da var vi kommet hjem etter en flott uke i Spania:)

Gratulerer lykkeliten og Bergen87:) ble så glad når jeg så det:) tihii:)

Jeg har ikm i morgen, har prøvd å ikke lett etter symptomer, men har vonde pupper, rygg og mage:) så tr er nok på vei denne gangen også.

har egentlig meldt meg inn i ny ikm uke, men fortsatt ingen skikkelig mens her. bare bitte litt farge på papiret.. i natt drømte jeg skikkelig hard att jeg var gravid;) sparka og sto i inni der.. hadde man bare vært sanndrømt! æsj.. nå bygger jeg opp håp igjen:P hadde bare tr kommet hvis hun først skulle! så kunne jeg vært ferdig med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...