Gå til innhold

**IKM uke 6** (ny 1.feb)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

****IKM UKE 6****

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

-Amedillo 5pp

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

- minimikro

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

Lørdag, 11.02

-

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Athina 34 pp

Severine

Gravid

-

Inn i en ny PP

Da er lista med oss:)

God morgen jenter:) Ny dag og nye muligheter:) Jeg sitter her med kaffekoppen, og skal bare kose meg i dag siden jeg har fri fra jobb. Noe husarbeid får jeg nok tid til ;) ellers skal det bli trening og så sofaen med bøkene mine:)

Det høres ut til å bli en deilig dag Severine :D

Nyt fri dagen og kos deg masse!!

Lillefiesnupp, jeg håper jo virkelig at du får en positiv test lenge før det jeg så *smiler* Jeg unner deg så utrolig masse at du skal få bli mamma. Få kjenne liv i magen, holde den nyfødte og oppleve at kjærligheten til baby'n din bare vokser og vokser :)

Du kommer til å bli så forelska i den lille ;)

Annonse

God morgen :) Er så frustrerende at symptomer på mensen er mye det samme som gravide symptomer!!! Og tiden går så treeeeeeigt! Da har jeg fått ut litt av min frustrasjon :) Ha en fin dag alle sammen! :D

Kunne ikke ha sagt det bedre Amedillo ;)

På en måte syns jeg denne uka har gått kjempe fort, er jo torsdag allerede, men så likevel syns jeg tiden går så utrolig sakte.

Har så utrolig lyst til å teste, men det er jo bare teit å gjøre det før ikm, jeg vet det.

Måtte tiden gå fort....

God morgen :)

Er så frustrerende at symptomer på mensen er mye det samme som gravide symptomer!!! Og tiden går så treeeeeeigt!

Da har jeg fått ut litt av min frustrasjon :)

Ha en fin dag alle sammen! :D

Godt vi har hverandre her da, så slipper vi gå helt på veggene;)

hallo damer!! begynte å kjenne mens symptomer i går. ømme bryster og meeeeeeeeeeget med luft.

så sa til gubben i går at jeg tror nok ikke det klaffet denne gangen heller..

han kom hjem med blomster til meg i går. :) han har jobbet mye overtid i det siste, og vert borte. så det var veldig koselig. :)

det nermer seg med storm skritt uka vår.. gleder meg til å se hvor mange som har klart det denne uken.

ha en suuuuper dag jenter.. :)

Hei alle sammen! Nærmer seg med stormskritt no! Skal bli en spennende uke vi går inn i!! :D

No sitter vi i Oslo, slapper av på hotellet før vi skal ut å spise middag, så på konsert.

Det er SKAMKALDT her! Er bitende kulde... Jeg er jo vandt til å være ute i Bergen, er jo blitt flink til å gå på tur, men kulden her er helt anderledes... "Biter" skikkelig godt i ansiktet :P

ønsker alle en fin dag! :D

Annonse

Hei jentuttene :D

Da er vi opp i 16 stykk som venter på IKM om noen Få dager!!! :D Spenningen begynner å bli til å ta og føle på nå! Vi er hittil 5 stk som har IKM på mandag, omtrent en tredjedel av gjengen. Hvem planlegger å teste og når? :D

Jeg har skikkelige mensmurringer og tror med 99.9% sikkerhet at jeg får tr på mandag, så jeg skal ikke teste før evt. etter IKM (vet ikke hvor lang lutealfase jeg har pga. pergoen, særlig etter utslag på el-testene 9 og 10 dpo). Vet jo at jeg ikke kan vite om jeg er gravid eller ei (symptomer er som dere sier veldig likt pms, og noen får ikke plager før flere mnd ut i svangerskapet), men på grunnlag av hvor vanskeligstilt jeg er så har jeg ikke trua.

Jeg lå i natt og tenkte på dette med "symptomer", etter å ha ligget i en time og lest symptomsforum.. Jeg tør faktisk påstå at mange av de som har skrevet inn tar feil av hva de kjenner og ikke, men det er lett å skylde på/trekke sammenhenger om at det de kjente var graviditeten (siden de faktisk var gravid). Jeg tror noe av det kroppslige de kjenner er noe som ville ha kommet uansett gravid eller ikke den tiden de kjente det. Hvertfall så diffuse ting som oppblåsthet, kvalme en dag, stikk i magen. Har hatt alt dette uten å være gravid noen gang, så tror neppe jeg merker forskjell hvis jeg blir gravid en gang. Vet ikke hvorfor jeg lufter nattetankene mine her, men for meg hjelper det i ventetiden å tenke at jeg aldri kan tolke en evt graviditet på formen, så det beste er å vente til IKM :)

Er btw. helseløs i magen nå, blir værre for hver time. Føles som jeg har blitt overkjørt av en bil, og så begynt å komme meg.. Har konstant menssmurring, ømhet. Synes det er mer behagelig å sitte enn å stå. Dårlige odds for spire gitt, er akkurat sånn her jeg har det når jeg skal ha mens :( Er garantert endoen som eser seg opp og gjør seg klar for å begynne å blø i bukhulen samtidig med livmorslimhinnen. BAAAAAAAAH!!!!

Au au au Lillefiemor :(

Det høres grusomt ondt ut.

Masse god bedring snuppa!! Du har ikke fått noe besøk ennå og ho tanta har å holde seg laaaaangt unna deg ;)

Vesla sovnet på fanget mitt. Har ikke hjerte til å vekke henne ennå. Skal få 10 min men ikke mer for da blir ho umulig å legge til kvelden.

Tenker jeg sier at det er mannen som skal legge ho ikveld jeg.....hihihi :P

Mensen må gjerne komme, men jeg vil være gravid fordi om :P Hehe! Er jo noen som har en menstruasjonsliknende greie flere mnd ut isvangerskap, rart å tenke på!

Hihi, så søtt <3 Hunden sover på sofaen her, blir ikke det samme, men han er mitt "barn" *kniiiis*:P

Hei jenter.

Her sitter jeg og er så spyklein at jeg holder på å dø..... jobber i barnehage og sendte hjem en gutt med diare på tirsdag, og i dag var han tilbake... 10 min etter at mora gikk ut døra, så sto han med avføring ned til knærne igjen.... så da var det bare å ringe etter mora... Poenget mitt: jeg tror jeg får spysjuka... vurderer å tvinge meg til å gå på butikken... har bare en halv dorull igjen. Det kan bety potensiell krise.. :/ uff, men jeg orker ikke.. er redd jeg spyr inne på butikken :(

Stakkars deg da Minimikro!! Aldri godt med spysjuka, det er vel noe av det verste som er .

Lillefie, dumt med disse pms tegnene, men jeg er positiv for deg, og er skråsikker på at du har en spire i magen, skal se det er fler og de bare krangler om plassen inni der, hehe ;)

Jeg har ikm på onsdag, men siden El kom tidigere enn antatt, lurer jeg på om jeg kanskje har ikm nå på søndag allerede, men det blir jo bare synsing egentlig. Har uansett bestemt meg nå for at jeg skal teste til søndag. Gubben har fått oppgaven med å gjemme g-testene så jeg ikke blåser av alle i morgen eller noe annet teit.

Føler egentlig ingenting,men hadde stikninger nederst ved skambeinet etter trening i går og igjen under rideturen i dag, men det kan jo likegjerne være ett tegn på mens.... Hmmm.... Håper virkelig denne helgen kommer og går fort.

God bedring Minimikro :)

Spysjuken er virkelig noe dritt. Det verste jeg veit om *off*

Da det gikk spysjuken her i heimen fikk alle det bortsett fra meg *hihi*

Må være imun siden jeg jobber på skole ;)

Nå ligger jeg med vesla, men skal ho sove da.....nope :P

Får synge litt med den vakre stemmen jeg har.....not.... :P

****IKM UKE 6****

Mandag, 06.02

-Lykke-Liten- 8 pp

- Dossa, 18 pp

- LilleFie 8pp dobbel pergo

-Bergen87

-2.runner.up. 8 pp

Tirsdag, 07.02

- Lillemeto

Onsdag, 08.02

- julestrømpa 5pp,

-Amedillo 5pp

-gutt2010-nybaby2012? 8pp

Torsdag, 09.02

- Ariel_86 11 pp

- Gutt04+Gutt10+2012?

- minimikro

Fredag, 10.02

- #synne#

-Tjo hei<3

-Håpfull75

Lørdag, 11.02

-

Søndag, 12.02 (Morsdag!)

- Athina 34 pp

Severine

Gravid

-

Inn i en ny PP

Da er lista med oss:)

Så snill du er Julestrømpa :) Får bare håpe det går veien for alle snart <3 Har du egen hest eller? Jeg har begynt å ri igjen etter flere års pause. Tar dressurtimer og skal begynne på kurs snart. Er skikkelig urutinert på bane etter å ha mosjonert og trent hester og drevet med turridning i mange år, heeheh, cowboystil uten like!

Skjønner ikke hvor idiot jeg kan være. Hadde et svakt øyeblikk og svidde av en el-test. Strekene er like tydelige i dag og (eller like svake, alt ettersom).

Skikkelig frustrerende. Vanligvis burde testen ha vært blendahvit. Jeg skal på fest i morgen og sitter og lurer på om jeg burde drikke. Jeg kan jo ikke vite egentlig. Hva ville dere ha gjort hvis dere var i mine sko?

post-819244-0-00114600-1328213163_thumb.jpg

Skjønner ikke hvor idiot jeg kan være. Hadde et svakt øyeblikk og svidde av en el-test. Strekene er like tydelige i dag og (eller like svake, alt ettersom).

Skikkelig frustrerende. Vanligvis burde testen ha vært blendahvit. Jeg skal på fest i morgen og sitter og lurer på om jeg burde drikke. Jeg kan jo ikke vite egentlig. Hva ville dere ha gjort hvis dere var i mine sko?

jeg hadde ikke sjanset hvis jeg var deg, hvis du er usikker på om du er gravid?

men er jo opp til deg såklart:)

men kan jeg spørre om noe? hvordan funker slike el-tester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...