Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kun trøtt da jeg tok tablettene pergotime på dag 4 til 8. Men nå etter EL har jeg hatt skikkelig oppblåst mage, og så vidt vært ordentlig på do på ei uke. Vondt... Beklager detaljer, men jeg får slimete avføring. Gul/brun. Æsj. Er 7 dpo i dag.... Noen som har fått dårlig mage av pergo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke dårlig mage, men du verden så humørsyk jeg ble en uke etter EL!! ;) det pluss sterke EL smerter var mine bivirkninger. Håper du blir bedre snart:)

Skrevet

Jeg tok dobbel nå, og fikk hetetokter den uken jeg tok pergo. Det ga seg etterpå. Nå ser det ut til at jeg har hormonkrøll for har sterke streker på el-tester 5 dager før ikm, men har ikke peiling hva det kommer av..

Skrevet

Soppinfeksjon... Urk og fy. Det er ikke en vanlig bivirkning, gyn hadde ikke vært borti det før. Men på meg er det helt klart en bivirkning, har fått det på samtlige 4 pergokurer jeg har tatt og er ikke plaget med det til vanlig...

Skrevet

jeg har hetetokter og humørsvingninger..

Skrevet

Takk for svar. Er sikker på grunn av noe anna, men har vært utrolig trøtt i ei uke nå. Så tror nok de spiller litt inn. Tok dobbel, og reagerte med alt for mange egg/cyster. Tror jeg skal teste til helga, er redd jeg blir skuffa. Og hva om det blir en heil hau som blir befrukta.

Tenker mye så er sikkert derfor jeg har dårlig mage....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...