anonymemæ Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 her kommer et noget knotete innlegg, men forsøker å forklare meg på best mulig måte:) det jeg håper på er og høre andres evt erfaringer om hva dette er. ønsker og føye til at dette er mitt andre barn, men at jeg ikke hadde det slik i det første svangerskapet. dette utspinner seg på ulike måter. tenkte først at det kunne være kynnere men ble litt usikker på dette. er i uke 34 og har i de siste dagene hadd kraftige smerter som ofte spenner seg i øvre del av mageregionen. de er såpass kraftige at jeg må hive etter pusten når de kommer. det er ikke konstant, men relativt ofte og det spiller heller ingen rolle hvilken setting jeg er i . om jeg ligger, sitter, står eller går. ser ingen regelmessighet i når det skjer, hvor lenge det knyter seg. har også stikkende smerter i nedre del av mage, men ikke på samme måte. det stikker og jeg må stoppe opp med det jeg holder på med for så å starte opp på forsiktig og det løser seg. håper noen kan fortelle meg hva dette betyr, at det er slik det skal være. begynner selv og bli litt bekymret, men tenker også at barnet virker å være i topp form da det fortsatt er like mye aktivitet som tidligere og ingen forandringer på aktivitetsmønsteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå