Gå til innhold

Tidlig UL imorgen.. gruuuuuer meg :S<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen skal jeg på tidlig UL.. aner ikke hvor langt jeg er på vei, for har ikke en mensen å gå utifra da jeg hadde en SA og gikk rett på positiv test.. veldig glad for det.. men er så nervøs for hva jeg kan få se/ikke se.

Det er 8 uker imorgen, siden min SA.. så fram til nå har jeg brukt dette som indikasjon.. men blir vel satt litt tilbake.. ÆÆÆÆ.. håper alt er bra <3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også på tidlig UL i morgen. Gruer meg også, er bare 6+1, så regner med at jeg ikke ser noen hjerteaktivitet ennå. Men vil så gjerne se det, har aldri sett det før! Og det hadde virkelig roet meg ned...

Skrevet

lykke til til alle oss tre :) håper vi får en positiv opplevelse alle sammen :)

Skrevet

Masse lykke til. Spennende :)

Skrevet

Hvordan gikk det med dg i dag marit? her var det både bankende hjerte og litt bevegelse :)

Skrevet

Hei Frk. håpefull. Så godt å høre.. hvor langt er du på vei? :)

Jeg var så usikker på hvor langt jeg var på vei, så tror jeg er helt i slutten av uke 5/begynnelsen av uke 6.. så hørte dessverre ingenting.. men fikk se at det lå noe godt plantet der inne <3

Skal tilbake om en uke for å se om det er noe hjertelyd.. men alt så bra ut hittil <3 hihi

Skrevet

Jeg var også tidligere enn det man regner fra siste mens, er visst 5+5 eller 5+6 i dag. Så det var ikke noe aktivitet ennå, skal tilbake på onsdag. Så det er bare å krysse fingrene :)

Flott at du så aktivitet, Frk Håpefull! Gleder meg til jeg får sett det :)

Skrevet

Da et vi ganske likt vi da Solskinnsbolle:D Jeg skal tilbake på Torsdag. Da skulle jeg slippe å betale så det var jo veldig snilt av han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...