Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 ...fikk det bare for meg, jobber selv med nyfødte og har den siste tiden hatt et par tilfeller av alvorlig syke barn hvor foreldrene ikke var forberedt på dette i det hele tatt. Tenkte som så, at er det noe galt m barnet mitt vil jeg gjerne vite om det. I den grad det er mulig, det finnes jo ingen garantier. Jeg bladde i allefall opp 1300 kr til en privatpraktiserende lege som regnes som en av landets fremste på fostermedisin. Han gikk nøye igjennom hele barnet og alt så heldigvis flott ut! Jeg vet fortsatt ikke kjønn, ba legen om å forsøke å unngå å vise det. Vil det skal være overraskelse :-) Men tror kanskje jeg så en tissefant som fløt opp der nede likevel. Ikke sikker, men var like nedenfor området han undersøkte nyrene. Også satt babyen i seteleie.. Men er bare 25 + 3, så har god tid på å snu seg, satser på det :-)
beee Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Lurte på hvor denne flinke legen holder til i landet?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2012 Martin Lundring. Han har egen klinikk på Jessheim utenfor Oslo. Han jobber to dager i uken på Ahus, Lørenskog også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå