EierIkkeFantasi Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 er snart i min 31 uke og føler jeg blir mer og mer tungpustet til tider, det bare kommer , trenger overhodet ikke være i aktivitet er heller om jeg sitter og slapper av f eks jeg får sånn følelse at det er vanskelig og puste,veldig tungt og føler jeg får forlite luft. er dette normalt og føle pga gjerna str mage osv ? går jeg tur så nyter jeg og dra inn masse frisk og kald luft
MaRiAnNe_85 Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Helt normalt er ikke lenge til babyen ligger på sitt høyeste i magen. Jeg puster og pæser som en hval om dagen Det har jeg gjort i ukesvis. Er i uke 37 nå,men er også 3.gangsfødende..
Skattimagen<3 Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Jeg er 38 uker nå men har slitt med akkurat det du beskriver i lange tider!! Forferdelig slitsomt å ekkelt men helt normalt visst:-)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Jeg og! uke 34, og puster og peser no ille! Huff, føler meg stor og svær når det peses fært, hehe )
BettyBoob Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 Helt vanlig Har vært plaget med det siden uke 26! Ikke like ille nå lenger, magen har nok sunket litt. 36 uker på lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå