Gå til innhold

å her ligger jeg.....

Anbefalte innlegg

dag ut og dag inn. har virkelig fått prøvd alle mulige ligge måter i soffaen nå,... men nå når jeg straks 12 uke å da håper jeg på at kvalmen forsvinner å jeg ønsker energien velkommen tilbake.

måtte bare klage litt....er uuutrolig lei av denne stua å soffan å tvn nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143906040-%C3%A5-her-ligger-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehee, lillevenn.. Jeg er enig, denne ruginga er hakket mer energitappende enn jeg hadde trodd.

"Om jeg bare ble gravid så skal jeg ikke klage". Biter i meg den der, altså.

Jeg ligger her på soffaen sjæl. Men en boks is på magen. Føler meg som den gravida! Haha! Jeg klarer meg heldigvis greit gjennom formiddagen, men fra sånn halv fem er jeg kaketryne. Kvalmen min gir seg faktisk, men jeg er desto mer sliten.

Heller dritsliten enn kvalm da. Jeg føler med deg. Håper det blir bedre snart!

kjenner meg igjen ja, kjøpte ingefærkapsler i går.

Tok 2 i går og en til frokost i dag..... ikke annet en litt småuggen hvis det er lenge siden jeg har spist :)

Har lest litt begge veier om dem, men hvis 1 pille hver morgen holder meg unna sofan og do..... ja da tar jeg den altså.

Ellers har jeg prøvd det meste uten hell denne gangen.

Får trøste oss med at kvalmen forsvinner om noen uker :)

Huff, kjenner meg igjen. Jeg gikk inn i dette svangerskapet med skyhøye forventninger til meg selv: trebarnsmor, selvstendog næringsdrivende OG fulltidsstudent? Ikke noe problem, vettu!

Når ungen kommer kan far ta permisjonen, jeg har en mastergrad å fullføre..

Vel, det gikk en uke da, og her ligger jeg. Har kanskje lest et par fagartikler den siste uka, ellers handler alt om søvn, kvalme og p få i seg nok mat..

Jadda.

Ligger her og ruger selv mellom turene til toalettet og kjøkkenet.... Sulten, kvalm, og lei av å ligge her.

En stor opptur var å komme til UL i dag og se en sprellende liten baby inni magen. Som ser ut til å være full av energi :) Synes den kunne dele litt med meg :P

Hvordan erfaring har dere med arbeidsgiver ift til sykemelding?

Annonse

Min sjef hadde ingen problemer i svangerskapet og det første hun sa til meg var "du må huske at graviditet ikke er noen sykdom..." Trivsel det....

Ville jo mye heller vært på jobb, enn å ligge her å spy liksom...

det er vel ikke den komentaren man vil høre nei. Dagene hadde jo godt mye fortere om man bare hadde vært i go form å kommet seg på jobb. Nei graviditet er ikke en sykdom, men man kan bli utrolig syk av den alikevel...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...