Valiana Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Har en datter på 9 mnd som er veldig glad i vann. Bruker i dag Avent-flaskene (6 mnd), men synes de blir litt små. Må fylle på flere ganger om dagen, og hun drikker dessuten dårligere av de når det begynner å bli lite igjen. Snart skal vi til Spania, og hadde da vært greit med en flaske som jeg var trygg på at har nok væske til å komme oss gjennom flyturen... Noen som har tips om flaske som rommer litt mer, og som er gode? Hun drikker sikkert 350-400 ml daglig.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 De små vannflaskene til Imsdal er små nok til å ta igjennom sikkerhetskontrollen og de er gode å drikke av for de er ikke så store i åpningen. Min datter er stor fan av disse flaskene
Valiana Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2012 Da skal vi prøve ut de flaskene nå, og se hva hun synes om det :-) Har forresten lest på Avinor sine sider at man kan ta med det man trenger til baby av mat og drikke, at det da ikke trenger å være innenfor de normale begrensningene.
lillenims Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Ikke sikker på om det gjelder drikkerflasker med vanlig vann, men i verste fall får du heller det ut eller bælme det i deg. Uansett er det bare å fylle opp fra springen eller kjøpevann på innsida av sikkerhetskontrollen, du får jo ikke med deg nok "hjemmevann" til hele ferien likevel Grensa for væske i sikkerhetskontrollen er ellers 1 dl/100 ml, og de minste Imsdalflaskene er 3 dl. Men det er lov å ta med tomme flasker så mye du vil, så det er bare å fylle opp etterpå da. Vi brukte Imsdal-flaskene først, etterhvert gikk vi over til Camelbak-flasker med sugerør nedi (ikke drikkesekk, altså ). De minste er 4 dl, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå