Gå til innhold

Virket ikke Mifegynen?????

litt småanonym

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset og fikk Mifegyn på mandag, men kastet opp etter tre kvarter. Ringte sykehuset og de sa at de mente den hadde rukket å virke.

Men i dag ankom jeg sykehuset halv åtte.....og enda har det ikke kommet en dråpe blod enda de gir meg påfyll av pillene hver tredje time....

Kan det ta så lang tid fordi Mifegynen ikke hadde virket likevel?

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei litt småanonym.

Jeg er en ung dame på 35år, gift og veletablert som fødte en herlig jente i mai i fjor (2011) og oppdaget til min store forbauselse at jeg var gravid igjen i høst.. Har fra før to tenåringer så hverdagen er hektisk og vi endte med det vanskelige valget å ta abort..

Alle svangerskapsplagene forsvant da over natta, og jeg tenkte alt var greit..

MEN rett etter jul kjente jeg noe som minner om liv i magen.. brå våknet jeg og jeg var sikker på at jeg var gravid (!) det var da 11 uker siden jeg hadde den medisinske aborten og har ikke hatt mens siden pga p-sprøyte..

Men var det mulig å fortsatt være gravid da?? Hva hadde skjedd??

og hvis jeg hadde blitt det igjen med engang, altså for 10/12 uker etter så skulle jeg vel ikke kjent liv så fort?? jeg "fryktet" at jeg var rundt 20 uker på vei i værste fall, og det som plaget meg mest er at jeg hadde spist sushi, rakfisk, drukker øl/vin/champagne og tatt pinex forte i en periode pga intens hodepine..

Dette er noen uker siden nå :) og jeg har termin i mai,

For oss endte det som en liten solskinnshistorie,tross alt,nå gleder vi oss og er spente, men d budskapet mitt er at det er mulig ting ikke virker som det skal til tross for at sykehuset betrygget med noe annet..

Håper alt gikk bra for deg til slutt og at du har fulgt opp med en legesjekk/urinprøve etterpå..

Varm*klem*

Hei litt småanonym.

Jeg er en ung dame på 35år, gift og veletablert som fødte en herlig jente i mai i fjor (2011) og oppdaget til min store forbauselse at jeg var gravid igjen i høst.. Har fra før to tenåringer så hverdagen er hektisk og vi endte med det vanskelige valget å ta abort..

Alle svangerskapsplagene forsvant da over natta, og jeg tenkte alt var greit..

MEN rett etter jul kjente jeg noe som minner om liv i magen.. brå våknet jeg og jeg var sikker på at jeg var gravid (!) det var da 11 uker siden jeg hadde den medisinske aborten og har ikke hatt mens siden pga p-sprøyte..

Men var det mulig å fortsatt være gravid da?? Hva hadde skjedd??

og hvis jeg hadde blitt det igjen med engang, altså for 10/12 uker etter så skulle jeg vel ikke kjent liv så fort?? jeg "fryktet" at jeg var rundt 20 uker på vei i værste fall, og det som plaget meg mest er at jeg hadde spist sushi, rakfisk, drukker øl/vin/champagne og tatt pinex forte i en periode pga intens hodepine..

Dette er noen uker siden nå :) og jeg har termin i mai,

For oss endte det som en liten solskinnshistorie,tross alt,nå gleder vi oss og er spente, men d budskapet mitt er at det er mulig ting ikke virker som det skal til tross for at sykehuset betrygget med noe annet..

Håper alt gikk bra for deg til slutt og at du har fulgt opp med en legesjekk/urinprøve etterpå..

Varm*klem*

Nå ble jeg utrolig nysgjerrig!! Ble aldri aborten gjennomført, eller var du blitt gravid igjen med en gang? Uansett, en gledelig historie :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...