lillebie på`n igjen Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 jeg skulle hatt mensen 5 dager siden, og sprøytestart er da 4-5 dager forsinket allerede nå,...flere som har opplevd det? Er ikke gravid , gift med ei dame
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Hadde ikke mensen når jeg gikk på synareal jeg... Hoppa over den... Hadde kun en bitteliten blødning som varte 2 dager...
lillebie på`n igjen Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2012 kan man begynne på sprøyter dersom man ikke får blødning ?? gynekologen min sa i dag " vi får indelig håpe du har startet blø på fredag " .....kan jeg risikere å måtte vente til neste mnd dersom mensen ikke dukker opp eller hva...
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Jeg begynte på sprøytene jeg ja.. Hadde ikke fått noe beskjed om annet... Fikk bare en dato når jeg skulle begynne, ikke noe annet..
fisken2015 Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte ha blødning før sprøytestart. Du får ringe sykehuset hvis den ikke dukker opp før start
lillebie på`n igjen Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2012 er vel slik at så lenge det har kommet en liten blødning så kan man starte....jeg har time på fredag , og jeg har jo så mens smerter...men det har jeg da hatt i de 5 dagene den skulle vært her..... får håpe den kommer i løpet av natten. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå