Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Har bare sovet i hele dag. Fri fra jobb heldigvis, men tror ikke jeg har godt av det for da blir jeg bare liggende...Er 20 uker på vei og syntes det var tidlig å bli så trøtt! Jobber full stilling og har en krevende jobb. Det beste er vel å ikke kjenne på at man er sliten...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Kjenner meg igjen... Er det normalt, lurer jeg - å være Så trøtt og sliten? Kunne ha sovet hele tiden. Nesten hele tiden føles det som om jeg har løpt 20 mil, omtrent. Har ingen andre gravidplager, men er helt utslitt etter jobb (100%). blir litt lei meg også, for vil også ha overskudd til andre ting enn bare jobb?!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Dette er tredje svangerskapet mitt og første gang jeg er konstant trøtt og sliten, men har ingen andre symptomer.100% jobb og to barn hjemme, med mann som jobber turnus og er borte 12/9, det gikk ikke sammen. Nå er jeg sykmeldt 20% og det gjorde underverker. Hos meg tror jeg det har med alderen å gjøre, det er tross alt 11 år siden jeg gikk gravid sist. Jeg har innsett at jeg rett og slett må høre på kroppen og innrette meg etter den
OssTre<3 Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Trøtt døgne rundt her og, trodde det skulle gå over men neida, er nå 22+4 dgr skal til legen for å sjekke jern og div. MEN, jeg ville absolutt ikke ha oversett det, sier kroppen at den er sliten så kjenn på det og ta vare på deg selv Kanskje du trenger en hvile dag for å ha overskudd til jobb og fritid? Eller jobbe kortere dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå