Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Hei! E det mulig at det går and å få kvalme (kommer i bølger) og masse luft i magen, e jo bare en uke siden EL? Synes det er tidlig...
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har det samme , fikk det 1 uke etter el hmmmm
Elsa88 Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Er selv veldig plaget med luft i magen, hat hatt det en 1 uke nå og hat IKM i morgen
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Spennende ! Når har dere tenkt å teste,er vel litt for tidlig for meg Vi får krysse fingrene !!
santhe Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Har også vært plaget med luft og treg mage i det siste. Det er enda 6 dager til min IKM
Prøvekanin86 Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Jeg og sliter mye med magen om dagen, alltid mye luft og sliter med hard mage. Jeg har ikke hatt EL engang enda(som jeg vet om hvertfall). Visste ikke at sånt kunne være symptomer?
Elsa88 Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Det er en del symptomer som mange gravide ikke vil si, i redd for å vise at de selv har/hatt det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå