Gå til innhold

Hvor langt er jeg på vei egentlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge menstermin som er 2 juni, så er jeg 22+5 dager

I følge ultralydtermin som er 29 mai, så er jeg 23+2 dager

Når jeg var hos jordmor så gikk hun ut ifra min menstermin, og sa at: ja da er du 22+5 da.

Er det ikke ultralyd termin som gjelder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal alltid følge sykehusets UL termin :) så da har JM sagt feil.

Skrevet

min mens termin er 23 mai og ul termin er 20 mai, så her tar jeg det helt med ro :P den kommer vel når den kommer hehe. så lenge den ikke kommer 17 mai (!!!) så er jeg fornøyd ;)

Skrevet

takk for svar :)

Jeg tenker det er litt greit og vite hvor langt jeg er på vei jeg da..

Skrevet

Det er ultralydterminen de går etter. Men skal ikke du da i følge ultralydterminen være 23+4 nå da? Jeg har termin 10.juni etter UL og er 22 uker i dag. Men i følge jordmor som satte ultralydterminen skal jeg være 22+1. Både jeg og jordmor her i byen har 22 uker i dag siden jeg vet når eggene ble tatt ut og befruktet.

Skrevet

Ikke i følge terminkalkulator.no hvertfall. er der jeg regnet det ut siden jordmor gikk ut ifra mens terminen..

Skrevet

Jeg var sikker på at de satte ny termin ved ordinær ul og at det er den de går etter.. er ihvertfall det de har gjort hos meg begge gangene (selv om jeg ikke er flyttet mer enn 1-2 dager..)

Det er jo viktig hvis du går over tiden, kan jo bli katastrofalt om de går etter menstermin da.. spesielt om det er snakk om mange dager..

Skrevet

Ja er ved ordinær ultralyd jeg fikk den nye terminen. (29 mai)

Så derfor jeg ikke skjønte noe når jordmor pratet etter min mens termin.

Skrevet

I følge menstermin som er 2 juni, så er jeg 22+5 dager

I følge ultralydtermin som er 29 mai, så er jeg 23+2 dager

Når jeg var hos jordmor så gikk hun ut ifra min menstermin, og sa at: ja da er du 22+5 da.

Er det ikke ultralyd termin som gjelder?

Er vel 23+5 i dag du da :P

Og er ul termin man skal følge :)

Skrevet

Oki. så lørdager frem over så skifter jeg til ny uke? haha. dette er til og bli litt smågal av :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...