Gå til innhold

Sjuk og gravid.....

alfa-helix

Anbefalte innlegg

Hei;

Er idag 5+5 (og det er jo ikkje mykje, men føler allereie at eg har vore gravid kjempelenge!). Har no fått feber, er forkjøla, halsverk og skikkeleg magevondt. Er bekymra for feberen fordi eg er redd at det skal skade spira eller føre til at kroppen min ikkje orkar dette igjen, og er sjølvsagt redd for dette magegreiene.Tissar og i eit sett, noko som eg og har gjort ved mine andsre abortar (men og masse ved mine andre graviditetar). Er vel ikkje noko anna å gjere enn å vente og sjå. Blir gal av det. Var heime frå jobb idag sjølv om nok ville ha gått på jobb viss eg ikkje var gravid. Er ikkje bra å gå heime å tenke!

Avventar UL om 2 veker........

Anna spm: Kva tenker de om graviditet og paracet. Eg tok 2 i natt fordi eg tenkte at det var betre at eg klarde å sove og at feberen gjekk ned enn at kroppen fekk i seg paracet. Men likar det ikkje!

:( frustrert, men fortsatt gravid :):):):)

Fortsetter under...

Jeg fikk urinsveisinfeksjon og bihulebetennelse når jeg var 6 uker på vei med jenta mi, og fikk da antibiotika. Fikk også beskjed om at jeg tryggt kunne ta paracet dersom jeg trengte det, men at det var greit å ikke overdrive bruken dersom man ikke hadde feber osv.

Var også veldig redd for at det skulle ødelegge for den lille spiren, men her gikk det altså veldig bra :) fikk antibiotika en gang til i uke 12-13, så da følte jeg jo at det ble litt vel mye medisiner..men må jo til dersom man er syk. Så det beste du kan gjøre er å hvile og bli frisk igjen, og ring legen dersom du er i tvil om hva du kan ta av smertestillende.

God bedring, og hold ut! :) vet hvor sent dagene snegler seg avgårde når man venter på en ultralyd undersøkelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...