magegullet Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Kjære dere.. I går var jeg i skikkelig uggen form.. Kaldsvetta, feberfølelser og kvalm.. Utpå kvelden/natta ble det mye murringer i ryggen og kynnere.. Uavhengig om jeg lå, satt eller gikk.. I natt har det vært forferdelig slitsomt..våknet utallige ganger av ryggvondt og skikkelige kynnere og ikke minst en voldsom halsbrann. Jeg var helt sikker på at jeg måtte be gubben holde seg hjemme i dag.. Men da han dro på jobb i morges sovnet jeg skikkelig og sov til langt på dag.. og nå er alt borte?!! Hva tror dere...som kanskje har vært gjennom dette før..?! Gud så frustrerende dette er..og hvertfall når man ikke helt vet hva man skal kjenne etter
Underveis --> Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Er ganske frustrerende ja. Ligger en del innlegg som omhendler omtrent det samme om dagen, og dessverre så er det eneste tegnet på fødsel, fødsel :-P Modningstegn kan komme i alle varianter og tro meg, når riene starter, så er du ikke i tvil! Kynnere kan bare gå å legge seg i forhold *hirr hirr*
magegullet Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2012 Ja det så jeg jo nå :-S Flere som er i samme båt Men tusen takk for svar "underveis"
Ella-bella Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Dette høres akkurat ut som en natt med maserier som jeg hadde nesten en hel natt en måned før jeg fikk nr. 2. Husker jeg synes det var nydelig da de ga seg, og ettersom det var en mnd før termin, var jeg også veldig letta. Og som hun over her sier; når riene kom på ordentlig, var jeg ikke i tvil om at fødselen var i gang! Får håpe natta de har ført til modning, og at du snart kjenner de ordentlige riene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå