sjarmtrollet78 Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Er så utrolig lei nå av at lillemann ikke kommer ut.. Sentimental og gråter av det minste ting.. Skal på overtidskontroll på fredag.. Håper det skjer noe snart og om det ikke har skjedd noe før fredag, så håper jeg at de setter meg i gang nå.. Klarer ikke gå så mye mer med den store magen. Symfysen ligger på 40 så magen er tung.. Noen som har vært på slik overtidskontroll og har erfaringer fra en slik kontroll? Hva blir gjort der og ble du satt i gang? Jeg trenger å vite hvor lenge jeg må holde ut føler jeg.. haha:O)))
**lykke!!** Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Huff jeg føler sånn med deg! Med min første ble jeg satt i gang 14 dager over termin, HELDIGVIS nye regler nå!! Min jordmor har sagt at til meg at når jeg eventuelt skal på overtidskontroll skal jeg ha en finger med i spillet når det gjelder igangsetting, og jeg nekter å gå over 1 uke, du må bare spille på alle følelser og vondter og ubehageligheter og smøre tykt på! Når jeg var på overtidskontroll med min første, satt jeg først en halvtime med sparketest, så var det ultralyd for å sjekke størrelse og fostervann ++ og så sjekket de åpningen min, jeg hadde null åpning men lite fostervann, dermed satt de en ballong inn i livmoråpningen min som skulle utvide den og gjøre den moden, så ble jeg sendt hjem. 12 timer senere falt ballongen ut og riene startet...
Jentemamma2012 Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Jeg er også 2 dager over termindato. Merkelig nok var jeg mer utålmodig i uke 37 enn nå. Kanskje fordi at d kan skje når som helst:) jeg har ikke overtidskontroll før mandag. Hvorfor har du på fredag? Trodde det var en uke etter termindato jeg? Håper det skjer noe til oss begge snart:)
esam Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Jeg er 7 dager over termin i dag! Skal på kontroll hos legen i morgen.... Blir nok ikke no sykehustur før neste uke hvis ikke det skjer noe før helgen! Leeeei av å vente!
sjarmtrollet78 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2012 jeg vet ikke hvorfor jeg fikk på fredag. Jordmor mente jeg burde ha på fredag. Kan være fordi jeg har en stor gutt i magen:O)) Gleder meg til å høre hva de sier på kontrollen... Nå må det skje noe for oss alle som går å venter..
Happy H Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Håper d skjer noe snart!!! krysser fingre for deg! Eg synes d er tungt no, med 6 uker til termin og symfyse på 32.. Så komme nok t å bli like deppa som deg om eg må på overtid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå