Gå til innhold

"kiler" i ben og armer - blir gal snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sliter meg nattesøvnen da kroppen min ikke klarer å roe seg. Det kribler i både ben og armer og jeg blir småsprø og må opp å gjøre andre ting en stund før jeg prøver igjen.

Når jeg først sovner går det bra, men det tar ofte noen timer før jeg endelig sovner. Er i uke 31 og har hatt dette noen uker nå...

Flere som har det slik?

Noe som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det sånn.... Dethjalp for meg med en varm dusj, det roet kroppen og fikk som regel sove, dette har gått overnå, så jeg sover faktisk bedre nå (eri uke 39) når dusjen ikke hjalpvar det ikke så mye annet å gjøre heller, sov på dagen eller når du harmulighet..... Lykke til

Skrevet

Ja jeg har det sånn. Ikke så mye når jeg legger med for natta, men hvis jeg ligger for lenge på sofaen om kvelden. Det eneste som hjelper meg er å bevege meg litt, og enten utsette beina for kulde eller varme :-P. Vet ikke hvorfor. Så kanskje en ispose, eller en varmepose kan hjelpe deg? Evt. så er det også godt med litt massasje, hvis du har en god hjelper til slikt.

Skrevet

hei. jeg er i uke 33 å har det oxo sånn. jeg surrer en ull trå rundt anklene å hånd ledet. det funker for meg:)

Skrevet

Takk for svar. Skal prøve ut alle forslagene, for jeg er rimelig desperat nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...