Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest usababy

Vi har også uttak/innsett i mars, det blir 2.forsøket vårt. :-)

Jeg starter på spray 14.februar, og sprøyter 28.februar.

9. mars er det UL, og uken etter (uke 11) skal vi til klinikken for uttak og innsett.

Det er endring i medisiner fra forrige gang, da jeg tok Fostimon sprøyter. Denne gang skal jeg ta både Menopur og Klexane, går ut fra at det er den økte blodgjennomstrømningen som medisinene gir som skal øke sjansene for at vi skal lykkes.

Sist satte vi inn to fine egg, men ingen av dem greide seg. Denne gangen skal vi prøve med embryo-glue, håper det er det lille ekstra som skal til i tillegg til endring i medisiner så vi får positiv test denne gangen!

Lykke til dere andre også!! :-)

Hei, hvor holder du til??? Embryo-glue, hva er det???

Mars:-)

Vi skal til Hausken. :-)

Embryo-glue er noe de legger eggene i før innsett, vi betaler 1500 kr ekstra for dette. Vi spurte selv om å prøve det, siden vi hørte om noen andre som hadde lykkes etter å ha prøvd det. Det er jo ingen garanti, men håper det øker sjansene.

Hvor hører du til?

Fortsetter under...

Hei dere :)

Da er jeg også klar for en ny runde hos Hausken i Mars. Har regnet meg frem til at uttakk/innsett blir rundt midten av den måneden. Har hatt 3 ivf/Icsi hos de, to forsøk med kort regime og et med langt. Kjemisk gravid på siste hvor jeg rugde på 2. Denne gangen blir det kort regime igjen. Skal prøve Menopur stedet for Puregon, Klexane og Embryo Glue. Spennende :)

Noen som har er faring med Menopur, Klexane og/eller Embryo Glue?

Vi har også uttak/innsett i mars, det blir 2.forsøket vårt. :-)

Jeg starter på spray 14.februar, og sprøyter 28.februar.

9. mars er det UL, og uken etter (uke 11) skal vi til klinikken for uttak og innsett.

Det er endring i medisiner fra forrige gang, da jeg tok Fostimon sprøyter. Denne gang skal jeg ta både Menopur og Klexane, går ut fra at det er den økte blodgjennomstrømningen som medisinene gir som skal øke sjansene for at vi skal lykkes.

Sist satte vi inn to fine egg, men ingen av dem greide seg. Denne gangen skal vi prøve med embryo-glue, håper det er det lille ekstra som skal til i tillegg til endring i medisiner så vi får positiv test denne gangen!

Lykke til dere andre også!! :-)

Hei, hvor holder du til??? Embryo-glue, hva er det???

Mars:-)

Vi skal til Hausken. :-)

Embryo-glue er noe de legger eggene i før innsett, vi betaler 1500 kr ekstra for dette. Vi spurte selv om å prøve det, siden vi hørte om noen andre som hadde lykkes etter å ha prøvd det. Det er jo ingen garanti, men håper det øker sjansene.

Hvor hører du til?

Hei.. Du så greit at du fortalte om endring av medisiner.. og dette med embryo-glue... greit å vite hva og hvorfor andre bruker/gjør endringer.. føler kanskje at vi må spørre omså mye selv.... vi er på riksen....

Hei dere :)

Da er jeg også klar for en ny runde hos Hausken i Mars. Har regnet meg frem til at uttakk/innsett blir rundt midten av den måneden. Har hatt 3 ivf/Icsi hos de, to forsøk med kort regime og et med langt. Kjemisk gravid på siste hvor jeg rugde på 2. Denne gangen blir det kort regime igjen. Skal prøve Menopur stedet for Puregon, Klexane og Embryo Glue. Spennende :)

Noen som har er faring med Menopur, Klexane og/eller Embryo Glue?

mulig jeg er litt tett, men kjemisk gravid??? hva er det??

Hei mars :-)

Kjemisk graviditet er når egget "streifer" innom i livmoren. Dvs si at det fester seg/starter å produsere hcg men noe går gale tidlig slik at egget ikke utvikler seg videre og man får derfor ofte noen dager eller mere forsinket mens. Jeg testet positivt dagene før og testdag sist forsøk samt svakt positivt dagen etter. Deretter negativ test og så kom TR noen dager senere enn det den pleier.

Hei mars :-)

Kjemisk graviditet er når egget "streifer" innom i livmoren. Dvs si at det fester seg/starter å produsere hcg men noe går gale tidlig slik at egget ikke utvikler seg videre og man får derfor ofte noen dager eller mere forsinket mens. Jeg testet positivt dagene før og testdag sist forsøk samt svakt positivt dagen etter. Deretter negativ test og så kom TR noen dager senere enn det den pleier.

Skjønner.... det hørtes veldig kjent ut..... sånn har jeg muligens hatt det flere ganger da.... hmmmm... ja, ja... neste gan skal det ikke være noe streifing bare.... hihi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...