Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hører til i Porsgrunn, og var på første smatale i går. Skal starte med nesespray allerede om en uke 9.februar, sprøyter 29.feb, ultralyd 7.mars, og om alt går etter planen er dato for uttak/innsett satt til ca. 12-14 mars. Veldig spent.

Noen flere som ligger cirka likt i løypa???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143905906-uttakinnsett-i-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

bare vente paa tanta... saa faar jeg beskjed om naar jeg skal begynne aa spraye... dette blir mitt 3.offentlige forsøk... men 2 egg inn ;) og langt regime ! Har bare hatt kort ;)

uttak/innsett rundt uke 12 fikk jeg beskjed om... men tenker det blir uke 13... tanta er sein...

Gjest usababy

Vi har også uttak/innsett i mars, det blir 2.forsøket vårt. :-)

Jeg starter på spray 14.februar, og sprøyter 28.februar.

9. mars er det UL, og uken etter (uke 11) skal vi til klinikken for uttak og innsett.

Det er endring i medisiner fra forrige gang, da jeg tok Fostimon sprøyter. Denne gang skal jeg ta både Menopur og Klexane, går ut fra at det er den økte blodgjennomstrømningen som medisinene gir som skal øke sjansene for at vi skal lykkes.

Sist satte vi inn to fine egg, men ingen av dem greide seg. Denne gangen skal vi prøve med embryo-glue, håper det er det lille ekstra som skal til i tillegg til endring i medisiner så vi får positiv test denne gangen!

Lykke til dere andre også!! :-)

Vi har også uttak/innsett i mars, det blir 2.forsøket vårt. :-)

Jeg starter på spray 14.februar, og sprøyter 28.februar.

9. mars er det UL, og uken etter (uke 11) skal vi til klinikken for uttak og innsett.

Det er endring i medisiner fra forrige gang, da jeg tok Fostimon sprøyter. Denne gang skal jeg ta både Menopur og Klexane, går ut fra at det er den økte blodgjennomstrømningen som medisinene gir som skal øke sjansene for at vi skal lykkes.

Sist satte vi inn to fine egg, men ingen av dem greide seg. Denne gangen skal vi prøve med embryo-glue, håper det er det lille ekstra som skal til i tillegg til endring i medisiner så vi får positiv test denne gangen!

Lykke til dere andre også!! :-)

Hei, hvor holder du til??? Embryo-glue, hva er det???

Mars:-)

Hva tenker dere om å kanskje få desember baby? Har mangen i familien som er desember barn. Min bror, kusine, svigermor å svigerfar. De kan treffe på mangen familie medlemer sin dato eller julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...