Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle dere som vet kjønnet: Stemte det med den kinesiske fødselskalenderen/kartet? Jeg fant 2 forskjellige ( en som tok utgangspunkt i mors alder ved befruktning og en som tok utgangspunkt i mors alder ved fødsel ) og fikk jente på begge. Har gått med en guttefølelse siden dag 1 selv. Er så spent på å se om magefølelsen min har rett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kinesiske saken jeg fant her stemte - jeg har hatt følelse av gutt hele veien og det var det :)

Men fant en annen kinesisk sak på Liberoklubben (tror jeg) - den sa jente... Så hvem vet?

Kanskje best å stole på magefølelsen? Var ikke tvil i min sjel om jeg skulle ha gutt i alle fall.

Skrevet

Til meg har det stemt med de to første, men ikke denne gangen. Nå står det gutt på kalenderen, men Ul viser at det er ei lita jente som kommer.

Skrevet

Sjekka på barn i magen og babyverden og eg fekk jente på det eine og gutt på det andre :/ På ul ligg alltid barnet med navlestrengen mellom beina.. Fekk jente på begge to sist og det stemte..

Skrevet

Det har stemt på begge mine, merkelig nok :-)

Skrevet

Har ikke stemt med noen av mine 5 barn :)

Skrevet

Har testet begge to, men ingen av de stemte, begge viste jente men her er det en gutt i magen min, som jeg egentlig har visst fra start av :D

Skrevet

Linker? Har prøvd èn, den sa Jente på nr 1, han er en gutt og den sa gutt på den i magen, det kan det hende den får rett i... :)

Skrevet

Stemte på 1, stemte ikke på andre

Skrevet

Stemte på min :) Hvis det fremdeles er gutt når han kommer om 15 uke da ;)

Skrevet

BIM sin regnemåte på det kinesiske fødselskartet har stemt på begge mine. Fikk jente sist, og venter gutt nå :)

Skrevet

det stemmer på meg men jeg tror det bare er tilfeldig jeg :)

Skrevet

det kartet som ligger ute på babyverden stemmer på begge mine to.. men jeg må si det er litt merkelig med disse kartene, siden det er to kart, og de det ulike.. så hvis du vil så stemmer antagelig ett av de.. hehe

Skrevet

Stemte med nr 1. Men ifølge de kinesiske kartene, skal jeg ha en jente nå, noe som ikke stemmer. Selv jeg hadde ingen problemer med å se at det er en gutt der inne når jeg var på UL! Hihi :)

Skrevet

Linker? Har prøvd èn, den sa Jente på nr 1, han er en gutt og den sa gutt på den i magen, det kan det hende den får rett i... :)

http://mammanett.no/...sk_foedselskart

http://www.terminkal...odselskalender/

Det var de to jeg sjekket :)

Takk, på disse to fikk jeg opp gutt på begge. Har en gutt fra før så da stemmer jo den, skal på ul mandag den 13 så da får vi se om den stemmer denne gangen også. :)

Skrevet

Den ene viser gutt, den andre viser jente. Jeg venter gutt (men har hatt sånn veldig 50/50 på alle andre kjerringråd for å finne kjønn også)

Skrevet

det ene kartet stemte på meg (den med mors alder ved befruktning), men ikke det andre kartet. Venter gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...