Gå til innhold

Er der mange der er SM før/efter uttak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var SM fra uttak til testdag.

Føler jeg selv har det best på denne måte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må gjøre det som er riktig for seg selv! Hva sier du på jobb da..?

Skrevet

jeg er helt åpen om hva vi er igang med. :)

Skrevet

Sist var jeg sykmeldt så og si hele perioden, da gikk jeg på spray og ble helt ødelagt av det, gråt hele tiden!

Denne gangen har jeg jobba hele perioden, utenom i forbindelse med uttak, hadde kort regime og ble ikke særlig "syk i sinnet". :P

Men rugeperioden så langt har vært helt jævlig, og blir bare verre og verre. Nå har jeg en rein tenke-jobb, er ingeniør, så når jeg er så distrahert som nå får jeg rett og slett ikke gjort noen ting, klarer ikke fokusere!

Så på neste rugeperiode skal jeg absolutt være hjemme, ikke noe vits i å være her i denne forfatningen.

Skrevet

Jeg har denne gang vært sm fra innsetting (fryseforsøk) til testdag. Ved tidligere innsettinger har jeg jobbet som normalt og det har gått fint. Er sykemeldt nå pga et enormt arb.press og stressa jobbsituasjon, som jeg vil unngå i denne rugeperioden.

Vi er forskjellige og man må gjøre som man selv føler ( eller dvs det er jo legen som sykemelder...). :)

Skrevet

var det sist gang, nå vil jeg leve som normalt,men jeg jobber da så lite uansett heheh :-)

kommer an på hvilken jobb ebkelte har, mange vil være hjemme å tenke på segselv, og ikke klarer å utføre en god nok jobb, for hodet er en helt annen plass.

Skrevet

Jeg har vært hjemme i fire dager nå siden uttak. Kjenner at jeg fysisk er klar for jobb i morgen og også psykisk. Der blir jeg ihvertfall distrahert!! Og så har jeg lovet meg selv å slappe av, jobbe saaaakte, ikke kave meg opp eller noe tull. Hehe, kan bli sprø av å gå hjemme, luske i kjøkkenskapene og lure på om kanskje man er gravid....vi er jo alle forskjellige, men blir du mer stressa av å gå i ring på stuegulvet, så dra på jobben ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...