Gå til innhold

Jeg håper jeg får en skikkelig puppeunge!

Anbefalte innlegg

Med førstemann trengte jeg ikke tenke stort på vekta... For etter fnoen måneder følte jeg at alt forsvant ut gjennom puppen, hehehe. Og etter et år var jeg tilbake i fin fasong igjen, enda lettere enn før svangerskapet..

Minstemann, han var så innhol at han var nødt til å få fast føde fra fire mnd han. Mao fikk jeg ikke den samme boosten,,, hehehe ( gikk jo kjapt ned i vekt de første fire mnd altså)

Så denne gangen ønsker jeg meg en skikkelig puppeunge som legger på seg det mors går ned *flire*

Jo, også sovebaby. Så klart. Sovehelenattababy, detnsyns jeg at jeg fortjener. Særlig siden planen er å ikke egentlig ta permisjon.. Hahahahs optimist!

Hvilken babybestilling har du lagt inn?

Fortsetter under...

puppe baby er koselig. vill også ha en sovehelenattenbaby ;) og en baby som ikke har vondt i magen :) egentlig vil jeg den neste babyen skal ligne på sin søster på 10 mnd, hun var en slik "drømme baby" sov hele natten, spiste godt osv..

Sovebaby!! Eller, babyen trenger ikke sove så mye som nyfødt, men kan godt sove hele natta uten å våkne fra h*n er ca. 6 mnd.. :P

Har en gutt fra før, han begynte å sove natta igjennom fra han var 2mnd, og før det så sov han 5timer i strekk før han måtte ha mat, men gleden varte bare frem til han var 9mnd. Da begynte han å våkne natta igjennom. Og det gjør han enda, og nå r han snart 2år.. :P

Har bestillt sovebaby og terminfødt baby! Vil helst slippe å dytte i babyen ekstra jern og vitaminer og vekke hver tredje time for amming (når babyen endelig sover) for å få god nok vektøkning. Og frisk baby såklart! Håper det går i boks :-)

Aaah, mange fine bestillinger her!

Terminbaby jah, det vil jeg også ha! Min yngste ble født bare en måned for tidøig, men jammen har det vært styrete for det om..

Jeg vil forresten også gjerne ha en sånn baby som liker å ligge på gulvet!

Annonse

Gjerne en baby som ikkje må henge i puppen 24 timer i døgnet ;)

Men det beste hadde vært om den vil sove litt mer sammenhengende gjennom natta og gjerne litt lengre og færre økter på dagtid.

Vi får bare vente å se :)

Endret av Celcius73

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...