Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Hvor varmt har dere det på badet? Her har vi ca 20`c og nå syns jeg nesten ikke det er så varmt. Hva er vanlig temp på badet? (Bare fordi jeg lurer
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Ca 24 har vi. Badet må jo være godt og varmt.... Resten av huset 20-22:-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Har egentlig aldri målt, men termostaten står vel på rundt 24-25 grader. Det skal være varmt på et bad synes jeg.
It's all about me Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Hadde vi hatt 20 grader på badet hadde jeg gått til streik og holdt senga hele dagen. Badet skal være godt og varmt, slik at det hverken er kaldt å komme ut av dusjen eller skifte. Så her står temperaturen på 25. Blir den skrudd ned til 24 som et forsøk merker jeg det med en gang da det blir litt kjølig.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Tror det er rundt 22grader. Har varmekabler på hele tiden. Badet må være godt å varmt, skal jo tross alt dusje der og stelle babyen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 24-25 grader er fint på badet. Akkurat nå står vår termostat på hele 29grader, men holder vel ca 24. Vet ikke om det er pga at det er så kaldt ute eller om det er noe med vifta i taket over dusjen som suger varmen ut (det sier i alle fall samboeren). Stakkars barn (og voksne) som må være nakne i 20 grader på badet..
Kyllingbein Skrevet 1. februar 2012 #9 Skrevet 1. februar 2012 24-25. Varmt bad må man ha, eneste trøsten med å stå opp om morgenen er jo å løpe dit
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. februar 2012 #10 Skrevet 1. februar 2012 Med 20 grader på badet hadde jeg frysi i hjel! Er sånn som mannen her kan ha, det. Er en grunn til at vi har hvert vårt bad... Nei, på badet må det være godt og varmt, ca 24-26 grader, takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå