Gå til innhold

Smerter på venstre side av magen, skal til lege ....

Anbefalte innlegg

I natt har jeg hatt det meget ubehagelig.... smerter i venstre side, spesielt hvis jeg ha ligget forlenge på ryggen. Når jeg legger meg på siden meg dyna mellom kneene blir det noe bedre...

Har snakket med lege kontoret å venter nå på at kl skal gå slik at jeg kan reise ned dit.

Jeg har mine mistanker på at det evt har noe med omgangssjuka som jeg har hatt.

Har også vær meget har på den siden av magen også, så tanken har også streifa meg med at ungen ligger å trykker på ett eller anet, (men trodde ikke jeg kunne kjenne det så tidlig, begynner i uke 17 i morgen).

MEN er allikavell redd :S Kjenne liv i magen å har lytta med doppler å funnet krabaten.

åsså lurer jeg på hva legen blir å gjøre...... :S

Snakk om å være fustrert og redd.... Men det er i hvertfall liv imagen min :)

Fortsetter under...

I natt har jeg hatt det meget ubehagelig.... smerter i venstre side, spesielt hvis jeg ha ligget forlenge på ryggen. Når jeg legger meg på siden meg dyna mellom kneene blir det noe bedre...

Har snakket med lege kontoret å venter nå på at kl skal gå slik at jeg kan reise ned dit.

Jeg har mine mistanker på at det evt har noe med omgangssjuka som jeg har hatt.

Har også vær meget har på den siden av magen også, så tanken har også streifa meg med at ungen ligger å trykker på ett eller anet, (men trodde ikke jeg kunne kjenne det så tidlig, begynner i uke 17 i morgen).

MEN er allikavell redd :S Kjenne liv i magen å har lytta med doppler å funnet krabaten.

åsså lurer jeg på hva legen blir å gjøre...... :S

Snakk om å være fustrert og redd.... Men det er i hvertfall liv imagen min :)

åsså er man jo sååååååå trøtt når man ikke har sovet godt i natt også!! så er det jo det å holde seg våken til man skal til legen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...