Gå til innhold

Tidlig UL i morgen - grugleder meg :S

Anbefalte innlegg

Skal på tidlig UL i morgen og jeg kjenner jeg grugleder meg...8+6 i morgen og er veldig spent på hva man greier å se på et slikt tidspunkt... hadde vært gøy å se en liten bamsemums som rører på seg, men det er kanskje akkurat litt for tidlig, eller??

Har hatt symptomer som har kommet og gått de siste ukene nå, så er litt sånn smånervøs, men har alikavell en god magefølelse :)

Wish me luck :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143905856-tidlig-ul-i-morgen-grugleder-meg-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅh sÅ spennende.

Jeg skal og pÅ tidlig UL imorgen men er noe kortere pÅ vei enn deg.. vet egentlig ikke hvor langt jeg er Å vei, ettersom jeg ble gravid rett etter en SA.. sÅ er veldig spent.. hÅper pÅ hjerteslag hvertfall.

ForstÅr at du er nervøs, men sÅ er det jo veldig spennende og:D

Hvor i landet er/skal du?

masse lykke til:D

Lykke til kjære deg! Vi er jo nesten helt likt i løypa, så jeg holder et øye med deg.

Jeg er 8+6 i dag, og tipper uke ni i morgen! Hurraa. Tenker jeg skal gå på første kontroll om en uke, for om alt står bra til i uke 10, så skal vi fortelle! :)

Jeg heier på deg og bamsemumsen din!

Åh, dere er sÅ snille <3 det kribler i hele kroppen, mÅtte morgendagen komme fort som fy! :)

Frk.Karidotter: sÅ spennende at vi er sÅ likt pÅ vei, krysser alt som er for oss begge :) SÅ gla du heier pÅ meg, da kan det jo ikke gÅ galt dette ;)

Marit: jeg bor i troms jeg :)

Annonse

Brabra. Har forresten bestilt min første svangerskapskontroll i dag! Har aldri uttalt noe med mer stolthet og ærefrykt noen gang tror jeg; "Hei. Jeg skal bestille en svangerskapskontroll". TA-DA.

Neste uke, på onsdag. Da er jeg 9+6.

Jeg har også tidlig UL i dag. Ligger på sofaen og venter på at vi må dra. Gruer og gleder meg. Mest engstelig for om det skal være flere enn en jeg da. Siden jeg er så kvalm så tror jeg alt er bra ;) lykke til. Tror vi er ganske likt på vei, så blir spennende å se hva vi ser. Gleder meg til,å høre hvordan det gikk med deg.

Har vært på tidlig UL i dag. 9+2. Var en liten sprellemann eller dame inni der. Utrolig fasinerende å se at det faktisk er noe inni der som spreller. Og fantastisk å se at det var noe som likner mer og mer på en bitteliten baby. Kunne se armer og bein og navlestrengen. *Glede*

Hvordan har det gått på din UL i dag?

på besøk fra prøver,

tenkte jeg kunne dele mine tidlig ul erfaringer med dere;)

jeg var på ul i uke 5 med første mann, så en liten klump som blunket <3 (jeg syns det ligna på en bæsj:P)

så var jeg på ul i uke 12, og da så vi allerede en liten pjokk:) litt uproposjonert, men veldig fin!

lykke til på ul, er så koselig!

Annonse

:) :) :)

En stk overlykkelig og superstolt "mamma" :)

UL gikk superbra, så en liten bamsemums med et fint lite hjerte som banket så fint så:) Den lå på siden så vi så ikke så mye mer så hodet, siden og rumpa da.. men når den lille kroppen rørte litt på seg så smeltet jeg helt og tårene bare rant og rant :)

For en fantastisk bra dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...