Ziiona Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Er førstegangs, så alt dette er helt nytt for meg. Driver å lurer på om kroppen min driver å forbereder seg til fødsel om dagen. I dag er tredje dag på rad jeg våkner og det kjennes ut som mensen er på vei. I tillegg har jeg innimellom stikkende/knytende smerter helt nederst i magen :s Dette er tydeligvis ikke vesla noe glad i, for når det skjer så spreller hun veldig. Temmelig ubehagelig, så gleder med bare til det over nå Hadde menstermin i går, og termin er om 9 dager.
Mamma til 1 og 2 bonus Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Har det på samme måte, en times søvn i natt.. sukk. Ellers ligget våken med murringer, intense smerter i mage og rygg, umulig å snu seg uten å få sterke smerter i mage. Så lei nå, vært sånn den siste uken. Ser frem til den natten jeg får noen timer sammenhengende søvn, blir ikke akkurat uthvilt av dette Er også førstegangs og veldig usikker på hva jeg skal kjenne etter og når jeg skal reagere og komme meg til sykehus. Glad jeg har time hos jordmor i dag! Har en time å kjøre hver vei til sykehus og livredd for å bli sendt hjem igjen. Har mens termin i morgen og termin 06.02. ønsker deg masse lykke til !!
Ezmeralda Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Heldige dere er da! :-) Jeg har ingen tegn til at det er noen fødsel på gang. Har UL termin i dag og hadde menstermin forrige søndag. Jeg er veldig klar for å føde nå! :-/
Ziiona Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2012 Problemet mitt er å få til å sove i det heletatt om dagen pga stikkingene :/ sover heldigvis som en stein når jeg først får til å sove, men er ikke akkurat som om jeg føler meg uthvilt om dagen. Jeg håper vesla finner ut at det er på tide å komme ut snart, for er temmelig lei av å gå her nå. Kjenner også på at jeg ikke helt vet hva jeg skal kjenne etter, så hver gang det skjer noe blir jeg sittende lenge og kjenne etter om det skjer noe mer Er så klar for å bli ferdig nå! Masse lykke til til deg også Anniken2012 Skal se vi får de ut før tida! *krysse fingre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå