Fiemamma Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Er på min første pergorunde og tok en el-test i kveld for å forske litt på kroppen ifm pergoen. Når jeg ikke har el har jeg vansker med å se teststreken (er bare en skygge da). Hva er det som skjer? Kan man ha el flere ganger per syklus på pergo? Jeg ble dritstressa nå. Må vi kjøre på igjen?
Tjo hei<3 Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Lillefie jeg kan dessverre ikke gi deg noe svar men lurer på en ting hvor lang tid tar det før den test streken kommer?? Jeg bruker de samme testene som deg og den controll streken kommer med en gang også kommer det alltid en svak test strek blir den sterkere og sterkere eller er det liksom pang!! Så er den der rød og sterk lurer på om jeg kan ha kastet de fortidlig liksom?? Puh det var et langt spørsmål håper du blir klokere også (ikke av mitt svar da men at noen kan hjelpe deg ) jupp blei langt og innviklet dette tror jeg trenger søvn knis Endret 1. februar 2012 av Tjo hei<3
Fiemamma Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2012 MDen kommer ganske kjapt ja, innen 1 min ofte Den du ser her er på grensen til negativ. Teststrekene mine er nesten helt lilla når jeg har el. Kan legge ut el bilde på ikm uka vår senere i dag. Er kvalm nå så sover litt vidre. ''Herlig''!
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Det kan være at kroppen din prøvde på eggløsning men ikke fikk det til i forrige runde, og at EL nærmer seg nå. Eller så kan du faktisk være gravid. EL-tester kan også slå ut på HCG. Har du en billigstrimmel (graviditetstest) du kan ta? Krysser fingrene for deg, LilleFie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå