A_K Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Sover barna deres i sovepose? Jenta mi er snart 9 mnd, og har gjort dette siden hun var 3 mnd. Hun sover veldig godt i den, men jeg lurer litt på om hun får beveget seg for lite i søvne og om dette er dumt...? Hun klarer f eks ikke å snu seg rundt på magen. Jeg synes det er greit, men lurer på om hun ikke får god nok søvn da hun ikke får rørt så mye på seg... Hva tror dere? - og sover deres barn i sovepose?
SnekkerPelle Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Mini på 1 år bruker det fortsatt. Sovepose fra Ikea.... Hun klarer å reise seg opp og null problem. Trygt og godt og hun holder på varmen
abella Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Gutten min på 2 år har brukt det siden han var 5 mnd. Han har ikke sele og da får han beveget seg så mye han vil. Han snur seg på magen, reiser seg og opp og gjør alt han vil av bevelgelse i senga. Det er barn som sover med sele som ikke får beveget seg. Jeg synes ikke noe om å bruke sele til barn, det må være klaustrofobisk å være fastspent 12 timer i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå