KCJ Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 I dag har jeg hatt nedpress uten like, og det kjennes ut som om jeg har hold... altså sån man får om man løper, stikking i siden eller hva jeg skal si... Kan dette være mine første kynnere? er 1,gangs og har 5 uker til termin Alt er ellers bra
klatrejenta Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Kynnere er lett å merke, er magen din plutselig hard er det livmoren som "spenner seg". Du trenger nødvendigvis ikke merke det men vil kjenne det med hånden om du trykker på magen din. Tidligere har jeg knapt merket kynnerne (ofte etter sex), men nå (har litt over 4 uker til termin) så blir det vanskeligere å gå når de kommer samt de presser de på blæra så jeg får umiddelbart behov for å gå på do.
KCJ Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2012 Kynnere er lett å merke, er magen din plutselig hard er det livmoren som "spenner seg". Du trenger nødvendigvis ikke merke det men vil kjenne det med hånden om du trykker på magen din. Tidligere har jeg knapt merket kynnerne (ofte etter sex), men nå (har litt over 4 uker til termin) så blir det vanskeligere å gå når de kommer samt de presser de på blæra så jeg får umiddelbart behov for å gå på do. akuratt det m press på blæra kjenner jeg :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå