Gå til innhold

Sovepose/nattpose til 5 mnd gammel baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter sovepose til min lille på 5 mnd. Det er jo så mange varianter å finne på nettet, så hva anbefaler dere som bruker dette ? Lurer på en i ull fra englebarn eller rett og slett fra Ikea. Greit å ha en som kan brukes til 1,5 år når jeg kjøper nå.Hvordan blir det med ullpose til sommeren?

ønsker å bruke nattpose da hun sparker av seg dyna og at hun snart kommer til å snu seg i senga (klarer å snu seg til magen, men ikke tilbake), samt at hun kanskje kommer til å sove bedre og mer sammenhengende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte de fra Hennes og Mauritz, veldig myke og gode. Hadde ulltøy på inni etter hvor kaldt det var. Kostet bare 149,- tåler mange vask. Synes de fra IKEA pustet så dårlig.

De har i dun på Barnas Hus, men de koster 1000,-

Skrevet

Vi har brukt pose på storebror frem til nå. Nå er han 2 år og får ikke plass i posen lenger. Men han har så vidt begynt å ligge litt roligere når han sover, så det skal vel gå greit å slutte med den nå.

Jeg kjøpte en fóret pose uten armer på Babyshop. Den holder varmen greit på høst/vinter/vår. Vi bruker ikke pose om sommeren, da holder det med pysj som regel. Dyne har han nesten aldri brukt til annet enn å legge hodet på...

Ellers endret ikke nattesøvnen seg noe med pose, men gutten vår har alltid sovet godt selv om han er veldig urolig i senga, snur seg alle veier. Vi har aldri brukt seler da jeg synes tanken om å ligge fastspent i 12 timer virker uutholdelig.

Når de blir litt eldre er en av fordelene med pose at de ikke klarer å klatre over sprinklene.

Skrevet

Vi brukte de fra Hennes og Mauritz, veldig myke og gode. Hadde ulltøy på inni etter hvor kaldt det var. Kostet bare 149,- tåler mange vask. Synes de fra IKEA pustet så dårlig.

De har i dun på Barnas Hus, men de koster 1000,-

Noen som vet om H&M fortsatt selger sånne poser ? Har sett i butikker og på nettet....

Skrevet

Skal innom senteret i dag, kan sjekke. Men ikke alltid de har det samme alle steder.

Skrevet

De hadde, kostet 179,-

Flere størrelser.

Skrevet

De hadde, kostet 179,-

Flere størrelser.

Får sjekke i flere butikker i nærheten. Sendte mail til H&M og de skrev bare at de ikke har det i sortementet for tiden........ Det er jo typisk. Jeg har sett sånne poser ofte ellers, men ikke nå når jeg skal kjøpe.....

Skrevet

Jeg har to fra IKEA, de tynne som puster bedre. De kan du få mot porto, jentene har vokst fra dem. Str 6-18 mnd. Brukt to ganger fordi de var for små da vi kjøpte dem. Send en pm hvis du har lyst på dem, kan sende dem i morra hvis du vil.

Sjekker her i morra, nå er det sengetid.

Skrevet

Vi kjøpte H&M pose for 1 uke siden pga at mini sparker av seg dyna (han er 5 mnd). Veldig fornøyd med posen så langt, myk og god, akkurat passe tykk. Kjøpte str 4-12 mnd, god plass i den. Kjedelig at de ikke har posen i sortimentet nå, håper du finner i en annen butikk. Ullposen fra englebarn så jo fin ut, og ull regulerer jo temperaturen så er sikkert behagelig om sommeren.

Jeg tror H&M posen blir for varm å bruke om sommeren i vårt hus (varmt soverom), så da holder det sikkert med pysj/body her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...