mammatil2flottejenter Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Leter etter sovepose til min lille på 5 mnd. Det er jo så mange varianter å finne på nettet, så hva anbefaler dere som bruker dette ? Lurer på en i ull fra englebarn eller rett og slett fra Ikea. Greit å ha en som kan brukes til 1,5 år når jeg kjøper nå.Hvordan blir det med ullpose til sommeren? ønsker å bruke nattpose da hun sparker av seg dyna og at hun snart kommer til å snu seg i senga (klarer å snu seg til magen, men ikke tilbake), samt at hun kanskje kommer til å sove bedre og mer sammenhengende.
Gjest Ganske Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Vi brukte de fra Hennes og Mauritz, veldig myke og gode. Hadde ulltøy på inni etter hvor kaldt det var. Kostet bare 149,- tåler mange vask. Synes de fra IKEA pustet så dårlig. De har i dun på Barnas Hus, men de koster 1000,-
abella Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Vi har brukt pose på storebror frem til nå. Nå er han 2 år og får ikke plass i posen lenger. Men han har så vidt begynt å ligge litt roligere når han sover, så det skal vel gå greit å slutte med den nå. Jeg kjøpte en fóret pose uten armer på Babyshop. Den holder varmen greit på høst/vinter/vår. Vi bruker ikke pose om sommeren, da holder det med pysj som regel. Dyne har han nesten aldri brukt til annet enn å legge hodet på... Ellers endret ikke nattesøvnen seg noe med pose, men gutten vår har alltid sovet godt selv om han er veldig urolig i senga, snur seg alle veier. Vi har aldri brukt seler da jeg synes tanken om å ligge fastspent i 12 timer virker uutholdelig. Når de blir litt eldre er en av fordelene med pose at de ikke klarer å klatre over sprinklene.
mammatil2flottejenter Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2012 Vi brukte de fra Hennes og Mauritz, veldig myke og gode. Hadde ulltøy på inni etter hvor kaldt det var. Kostet bare 149,- tåler mange vask. Synes de fra IKEA pustet så dårlig. De har i dun på Barnas Hus, men de koster 1000,- Noen som vet om H&M fortsatt selger sånne poser ? Har sett i butikker og på nettet....
Gjest Ganske Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Skal innom senteret i dag, kan sjekke. Men ikke alltid de har det samme alle steder.
Gjest Ganske Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 De hadde, kostet 179,- Flere størrelser.
mammatil2flottejenter Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2012 De hadde, kostet 179,- Flere størrelser. Får sjekke i flere butikker i nærheten. Sendte mail til H&M og de skrev bare at de ikke har det i sortementet for tiden........ Det er jo typisk. Jeg har sett sånne poser ofte ellers, men ikke nå når jeg skal kjøpe.....
Gjest Ganske Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har to fra IKEA, de tynne som puster bedre. De kan du få mot porto, jentene har vokst fra dem. Str 6-18 mnd. Brukt to ganger fordi de var for små da vi kjøpte dem. Send en pm hvis du har lyst på dem, kan sende dem i morra hvis du vil. Sjekker her i morra, nå er det sengetid.
gullskattmamma Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Vi kjøpte H&M pose for 1 uke siden pga at mini sparker av seg dyna (han er 5 mnd). Veldig fornøyd med posen så langt, myk og god, akkurat passe tykk. Kjøpte str 4-12 mnd, god plass i den. Kjedelig at de ikke har posen i sortimentet nå, håper du finner i en annen butikk. Ullposen fra englebarn så jo fin ut, og ull regulerer jo temperaturen så er sikkert behagelig om sommeren. Jeg tror H&M posen blir for varm å bruke om sommeren i vårt hus (varmt soverom), så da holder det sikkert med pysj/body her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå