prins2010+lilleprins2012 Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 hei! jeg sluttet på pilla i slutten av juli.. 1mann kom etter 3mnd ubeskyttet (født 2010), så i mitt stille sinn hadde jeg sett for meg å være gravid i november.. nå er det februar og ingen action. kjenner jeg begynner å å ta det hard. burde ikke gjøre det, men gjør det alikevell. gubben er mer laydback, det skjer når det skjer sier han, og vil ikke diskutere når og hvor ofte ol. og jeg er jo enig i utgangspunket:) vil helst unngå att sex blir en "jobb". men så vil jeg ha denne spiren til å sitte også! haff.. har begynt så smått å titte på el tidspunkt ol nå, og i januar har jeg passet på å forføre han rundt el dato ;P (bare brukt kalkulatorer på denne siden), men syns egentlig ikke noe om det. føler liksom att jeg lurer han litt, selvom han jo er fult klar over att vi er ubeskyttet;) er det noen andre som er i samme situasjon, som jeg kan dele frustrasjonen med;)?
siigmitz Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 jeg og sambo har prøvd siden september og skjønner godt hva du mener med frustrasjon! jeg slet faktisk lenge med det, helt til sambo fikk roet meg litt ned og jeg landet på jorden igjen. ting tar forskjellig tid dessverre, selv om de gjerne skulle skjedd akkurat nuu! lykke masse til framover vertfall
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2012 ish, ja.. og jeg skjønner jo egentlig att det naturlig kan ta lenger tid med nr, pga mer stress i hverdagen ol;) men jeg er født med dårlig tid:P og liker dårlig situasjoner jeg ikke har full kontroll på.. det er jo teit såklart, for det kan føre til att det tar eeeenda lenger tid, når jeg stresser sånn med det.. haff:P verpesjuke damer ass!
siigmitz Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 haha ja ser den! jeg mistet min første for noen år siden og trodde derfor det skulle gå så fort når det faktisk var planlagt! but no! jeg er så redd for at vis jeg går og tenker for mye på det så tar det enda lengre tid
Ver@ Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Jeg forfører og mannen på "de rette tidspunktene", rett og slett fordi han blir stressa av prøvesnakk! Det er vår første vi (eller jeg? hehe) prøver på, og han er nok ganske skremt av tanken. Har ikke dårlig samvittighet for at jeg gjør det på den måten, han vet hva han holder på med, og hva resultatet forhåpentligvis blir snart;) lykke til:)
freezsch Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Vi er i samme situasjon sånn ca.. Jeg er førstegangsprøver,han har to barn fra før.. Ville egentlig ikke ha flere han,men etter en stund fra hverandre i fjor høst (jeg var på ferie),så ombestemte han seg,og ville jeg skulle få oppleve dette.. Men han vil det skal komme av seg selv,og får helt pankk når jeg vil ha sex flere dager på rad.. Trenger ikke å stresse sier han,mens jeg gjerne vil ha nå med en gang..blir jo ikke akkurat yngre heller...ikke han heller..(jeg er ni år yngre enn han,han nærmer seg 40...).. Så blir litt frustrert når han skal ta seg så god tid...da treffer vi jo aldri på EL.. Håper det ordner seg for oss alle.. Er nå 4 dager over IKM.. men negative tester..så TR kommer vel snart..er sikkert forsinket fordi jeg tenker på det hele tiden..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå