Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Er så glad i kroppen min nå som jeg er gravid og har en enorm sex lyst! BH størrelsen har gått opp til 80c og jeg synes det er bare bra Er det bare meg?
OssTre<3 Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Hehe, sikkert litt vel peronlig dette men, gosj så jeg kunne ønske jeg også hadde det sånn. Det er ingenting og si på sexlysten men puppene mine vokser på forskjellige måter, den ene vokser utover og strutter så flott, og den andre, den vokser i rekord fart, bare nedover:-/ Så mine ser for tiden litt freaky ut ;p Noen andre som har en stygtvoksende pupp? ;-p
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg er dessverre ikke så lysten på sengehygge om dagen, men puppene er jeg mer enn fornøyd med. Bare så dumt at jeg vet det dessverre ikke varer... Sukk. V får nyte det mens vi kan :-)
Marsipanmor Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 faen a.. jeg vil også ha større pupper!!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Jeg også har fått større pupper. Har gått fra to små A-kopper til en større A-kopp og en liten B-kopp. Mannen min er kjempefornøyd, selv om han ikke får ta på, knapt nok se. Nei, vettu, jeg er så fornøyd med de deilige små knuppene mine, de er så og si aldri i veien for meg, har liten sjans for å en dag blafre i vinden som våte vimpler, og de produserte akkurat nok til min første til å gjøre ho god og rund etter fullamming i 6 mnd, og deretter i 10 mnd til. Regner med at de kommer til å gjøre nytten for seg til neste som kommer også, og at de deretter krymper tilbake til normal nærmest ikke-eksisterende størrelse. åh, det skal bli deilig, for nå er de plagsomt store.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har fått svære pupper, men hadde store fra før også. De har i tillegg blitt brunere? Ikke bare på brystvortene men ellers også.. Ser ut som jeg har sola meg.. Sexlysten finnes ikke. Har vel hatt det 2 ganger etter jeg ble gravid og er i uke 28 nå
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 Jepp! Eg elsker mine. Og brystvortene mine er som små bringebær. Eg deler dei med mannen min så ofte som råd! Når melka ein gang kjem, så blir det jo ei lang pause for puppekos i ektesenga.
Malin*lykkelig* Skrevet 1. februar 2012 #9 Skrevet 1. februar 2012 Herlig når man har det sånn Her er sexlysta som normalt, eller kanskje litt nedsatt (men det er mannen bare glad for, for han syns jeg hadde LITT for høy sexdrift før jeg ble gravid). Puppene har blitt altfor svære nå! Gått fra 75D til 75F, lagt på meg 5 kg hittil i svangerskapet (20 uker nå) og det føles ut som det bare er puppa nesten!
Aliniane Skrevet 1. februar 2012 #10 Skrevet 1. februar 2012 Mine pupper har også blitt svære! Syntes de var store fra før, så er ikke helt fornøyd... Men mannen er fornøyd, så da er det vel greit for en periode Må si jeg gruer meg da, om de skal bli enda større - er bare 17 uker nå så mye skal vel enda skje...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #11 Skrevet 1. februar 2012 Her har puppene vokst som bare det, gikk fra 75c til 80d, helt utrolig. men føler egentlig ikke at de er 'svære' i den forstand. men sexlysten....ikke eksisterende..
VenterPåNr.2 Skrevet 2. februar 2012 #12 Skrevet 2. februar 2012 Puppene vokser og sex lysten gror! hihi.. herlig!!
dorri Skrevet 2. februar 2012 #13 Skrevet 2. februar 2012 Fått litt større, har kløft for første gang i mitt liv:-) sexlysten er helt syk. Også kommer orgasmene som pærler på en snor! Skal ingenting til før jeg er der! Deilig:-) det er det aller beste med å være gravid!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #14 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har silikon, og mine pupper er nå ødelagte. De ser ikke ut i måneskinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå