Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde prøverør høsten 2010.. hadde 3 store blødninger med og uten smerter.. 2 i uke 5, og en i uke 7.. Frøkna er nå snart 10 mnd. :)

Hadde en SA mai samme året og da blødde jeg ikke og hadde ikke smerter før alt plutselig kom ut...

så en blødning må ikke bety at det skal gå galt.. :) Frøkna her er beviset på det. :) lykke til. :)

Annonse

Hei! Du må nesten bare se om blødningen utvikler seg.... Hadde en SA for mange år siden, begynte med brunt og tok seg opp med vanvittige smerter og store blødninger i løpet av noen dager. I neste svangerskap fikk jeg litt brun utflod igjen i et par dager, og tenkte at nå mister jeg igjen. Men alt gikk bra, det ble bare med "det brune". Nå hadde jeg en SA igjen, begynte med brunt, men etter noen timer gikk de over i frisk blødning og stoor blødning dagen etter. Så jeg har opplevd at går bra/ og ikke bra. Lykke lykke til!!

Jeg er like langt og har blødd av og på i 3 dager nå. Både lyst, tynt som dryppet i do, men også brunt med litt trevler og koagler. Hadde ganske mye menssmerter i går, bedre i dag. Har for sikkerthets skyld bestilt time hos gynekolog i morgen. Hvis det har vært en SA er det greit å se at alt er bra inni der.

Det er så rart, for det blør og så plutselig stopper det opp. Og så på'n igjen.

Lykke til, håper det går bra. :)

Hei igjen. Jeg har nå vært hos gyn. Og alt tyder på at jeg har mistet. Kunne ikke se at det var noe på innvendig UL.

Men 1/4 graviditeter går til grunne, og det er jo en grunn til det. Hadde alt vært som det skulle ville det jo blitt baby av det.

Det er som er fint er at jeg vet at jeg kan bli gravid med mannen min. :)

Hvordan går det med deg?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...