Kajv Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 sitter i sofan og ser på tv, og holder hånden på magen (som alltid) og plutselig så "smalt" det mot hånda. akkurat som noe sprakk. og det va ganske så kraftig, rett nedenfor navlen.. Var det lille frøkna som ville si hei eller? .. Noen andre med lignende opplevelser?
Mamma&skatt Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Hos meg kjennes det ut som små muskelsammentrekninger, men fikk et godt dytt som pappaen også kjente på søndag
Kajv Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2012 sånn har jeg hatt noen ganger jeg også, tror jeg.. det er ikke bare bare dette her. blir så forvirra av å holde hånda på magen. Var det henne? var det ikke henne? osv osv
Bamsemams74 Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Det tok en stund før jeg forstod at det var liv jeg kjente, trodde det var luft eller leamus eller noe. Men nå er det ikke tvil lenger og jeg kjenner masse liv:) Veldig kjekt!
Gravid og overlykkelig Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 jeg har kjent liv hver dag siden uke 16 men da så svakt at det var bare jeg som kjente det. Men nå har mannen min kjent det utenpå magen i flere uker. Ser tilogmed at magen beveger seg nå og ikke bare når lillegull sparker er 24+3 nå.
MammaElisabeth Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Kajv - når har du termin? Ingtho86 - du muskelsammentrekningene kjenner jeg også, trodde ikke dette hadde sammenheng med annet enn at magen jobbet. Jippi - da kjenner jeg kanskje liv jeg også da Noen få ganger har jeg kjent kribling i magen, er 16+5 i dag og lengter sååå mye etter å kjenne skikkelig liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå