Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Hei. Jeg har ikke så mye erfaring med tupperware produkter frfa før, men var hos en venninne på en demostrasjon og alle skrøt veldig mye av produktene. Men er det virkleig så mye bedre enn andre bakeboller/ bokser?
Gjest Filifjonka Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Tja... Tupperware har mye geniale løsninger, og produktene deres er virkelig holdbare og solide og tåler en støyt. Når du sammenlikner med "andre bokser og boller" - vel, det kommer an på hva du sammenlikner det med. Jeg ahr bakeboller som ikke er Tupperware som har haoldt i mange år. Jeg har bokser med lokk som ikke er Tupperware som har holdt i mange år. Men jeg har også hatt en del som ikke har holdt. Ting som sprekker opp og går i stykker. Det er forskjellig kvalitet på det du kjøper, sånn er det bare. Jeg har valgt å kjøpe en del spesielle ting i Tupperware, og så har jeg mye annet - "vanlige" ting som bakeboller f.eks. - som ikke er Tupperware.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Har noe tupperware og er veldig fornøyd med det, det er god kvalitet og det holder for bestandig uten å bli ødelagt, mykt i plasten så det mister fasongen e.l. Er spesielt fornøyd med silikonformer til baking og saftmugge til å ha i kjøleskapet (smal som går i døra). Men de tingene jeg har er gaver, jeg gidder overhodet ikke betale den stive prisen for det synes jeg ikke det er verdt. Handler stort sett på Ikea og er fornøyd med produktene derfra også, ikke alt som holder like lenge, men med de prisene har vi råd til å fornye litt innimellom
☆☆☆ Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg gidder ikke kjøpe røreboller og enkle oppbevaringsbokser til kjøleskapet nødvendigvis, men jeg elsker riskokeren til mikrobølgeovnen, termoboksen jeg legger pannekakene i etterhvert som jeg steker dem, mål-og-miks litermålet, ristebegeret, kaketinen og 10 litersbollen med hanker og lokk. Tupperware har noen virkelig geniale produkt, og de blir ikke ødelagte..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Noen helt geniale produkter, men også masse overpriset plastræl.
soleia Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Kjøper ikkje bakebolle og vanlege boksar, men har eit bollesett med lokk som eg kan stole 100% på er tett. Boksåpnaren er genial, og kaketina veldig praktisk. Men dyrt er det, sjølv om kvaliteten er god
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 høres ut som om jeg må vurdere å kjøpe noe da. tenkte på noen av barneproduktene. noen erfaringer med tutekoppene? og har dere noen andre anbefalinger? hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Har endel tupperware som er helt fantastisk! Man må jo vurdere hva man har behov for, også har jeg handlet litt og litt, og fått noe over flere år. Men enkelte ting ser jeg egentlig på som unødvendig. Slikkepottene er suverene, har ikke funnet bedre andre plasser. Har også bokser i elegance serien, dem er jeg veldig fornøyd med, oppbevarer ting i dem, og det holder seg like fint, potetgullet er like sprøtt neste gang man skal ha det, og salaten holder seg fin lenge. Vinåpneren er veldig god, og det samme er boksåpneren. Har også noe i iso duo serien; sausenebb og en boks til, veldig fornøyd, og bruker f.eks denne når vi griller, for å holde maten varm. Og har en salat bolle med lokk, sil og salatbestikk. Veldig kjekk å sette i kjøleskapet med lokk på hvis det er mer salat, og bruker den mye til f.eks vaffel, pannekake og svele røre (kan sette resten i kjøleskap med lokk på). Har ikke prøvd så mye av barnetingene, men har de skjeene med etui, veldig kjekk å ha i stellevesken når man er på farten. Barne har også matbokser derfra, men den typen dem har er litt små (finnes større). Hjemme hadde vi tutkoppen til broren min, og mamma var veldig fornøyd med denne. Fikk akkurat varer derfra nå jeg, og ønsker meg en slik stor "matboks" som er plass til mye mat når hele familen skal på tur
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 høres ut som om jeg må vurdere å kjøpe noe da. tenkte på noen av barneproduktene. noen erfaringer med tutekoppene? og har dere noen andre anbefalinger? hilsen hi Gutten min vil bare drikke fra tupperware tutkoppene! raringen det er sånn myk( silikon?) tutt på dem
lille sprelle Skrevet 2. februar 2012 #10 Skrevet 2. februar 2012 Vi har over 40 år gammel tuppervare som vi har arvet! Så holdbart er det ihvertfall!
maxim Skrevet 2. februar 2012 #11 Skrevet 2. februar 2012 jeg er veldig glad i tupperware... spesielt de boksene man kan putte både i fryseren og i mikroen... og boksene hvor lokket sitte fast.... bokseåpneren er også genial da det ikke blir skarpe kanter på boksen etter den er åpna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå