bobbelfru Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Mener da trøyer og truser og sånne lange underbukser.. Hvor får man kjøpt i bra kvalitet til en passe pris. ikke nettbutikker.
Gjest Filifjonka Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Truser i ull har vi aldri brukt. Pierre Robert har ullundertøy til en rimelig penge i helt ok kvalitet, og det selges i de fleste (alle?) dagligvarebutikker. Alle sportsbutikker selger ullundertøy. Europris har rimelig ullundertøy i helt ok kvalitet. Obs! har (i hvert fall av og til).
mammatetogansketette:)) Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Er du i nærheten av en sparkjøp butikk har de noe, pierre robert mener jeg har noe også, de selges på endel megabutikker, i alla fall trøyer, mener de har hatt hipsters også?
bobbelfru Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2012 Vanlig ulltøy har jeg bra med. Var nok noe klønete i forklaringen min. skal ha truser evt "mammelukker" til barn.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Har noen truser/boksere i ull fra joha. Mener barnas hus har det. Kjekt å bruke på tur dagene nå på vinteren.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Janus har veldig ok ullboxere. Ungene her elsker dem og bruker de masse på kalde vinterdager. Oop Obs tror jeg har.
Tante Gustava Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Dere som har underbukser i ull til dere selv eller barna, hvordan vasker dere de? Vi vasker jo vanligvis alle underbukser på 60 grader, og er litt usikker på om jeg vil føle at slikt blir ordentlig rent av ullvask...?
bobbelfru Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2012 Dere som har underbukser i ull til dere selv eller barna, hvordan vasker dere de? Vi vasker jo vanligvis alle underbukser på 60 grader, og er litt usikker på om jeg vil føle at slikt blir ordentlig rent av ullvask...? Det var egentlig et veldig godt spørsmål.....
Mor Løvehjerte Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 Bruker ullboksere til vesla fra Janus. Er ikke ulla egentlig selvrensende da, slik at den i hvert fall blir ren ved 40 grader ullvask? Mener å ha lest et sted at urin + lanolin = såpe, men nå er jeg sikkert helt på bærtur.
bobbelfru Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2012 Uansett jeg jeg skal kjøpe noe undertøy, frøkna mi har hatt to urinveisinfekjoner og en nyrebekkenbetennelse hittil i vinter. siden hun ikke bruker bleier lenger må hu ha noe varmt som beskytter henne.
☆☆☆ Skrevet 31. januar 2012 #11 Skrevet 31. januar 2012 Ull tar ikke til seg urenheter på samme måte som andre materialer, og blir derfor rent nok ved 40 grader.
Tidsbadekaret Skrevet 31. januar 2012 #12 Skrevet 31. januar 2012 Barnas hus har iallefall., men jeg vet ikke merket. Vi har forøvrig endel ifra Troll.
Diddels Skrevet 31. januar 2012 #13 Skrevet 31. januar 2012 Pierre Robert kom veldig godt ut i FBI for en ukes tid? siden. Ellers er jeg strålende fornøyd med Troll, som selges litt her og der, sjekk på trolls hjemmesider. Veldig mykt og godt og varmt. Syns Janus ull kan bli litt stivt, men det er i hvertfall rimelig. HM og Cubus har også ullundertøy til barn, som er i helt ok kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå