Gå til innhold

De klarer ikke å finne ut hvor langt jeg er på vei.. * Sukk*

Anbefalte innlegg

Siste mens var 5 desember 11. Det vil at jeg er 8+1 uker idag.

Idag var jeg på min 2. ultralyd og legen mente heller at jeg var 6 uker på vei. Men det får jeg absolutt ikke til å stemme selv.. Det er over 4 uker siden jeg testet positivt. å det var 1 1/2 uke før ikm.

Så idag var jeg på ultralyd og gikk nok ut derifra frustrert. Hvorfor skal det være så vanskelig å finne ut hvor langt jeg er på vei da?

Må tilbake i uke 12..

Men, jeg fikk se hjertet slå idag da <3 Det var et godt syn :)

Fortsetter under...

åh, så bra du endelig fikk se hjertebank :) så fantastisk :) husker jo den forrige tråden din..

rart at de ikke greier å finne ut av dette, men noen babiser vokser saktere i begynnelsen enn andre har jeg hørt, så det kan jo være det som er grunnen da... blir sikkert lettere å se når den blir større:)

MEN, denne gangen var det i alle fall liv, Hurra!!!! :)

Jeg skal selv på UL nå på torsdag og er veldig spent.. er 8+4 i dag..

Ja, det var utrolig godt :) Jeg ble såfall VELDIG beroliget når jeg så det var liv :)

Ja, det er tydlig at embryoer vokser veldig ulikt. Men, jeg hadde jo store vekstavvik i første svangerskap. Så dette kan jo kanskje være noe som følger nestemann også? Jeg aner ikke.. Bare en tanke :) Jeg blir såfall fulgt opp i tiden fremover, og det er godt :) Neste ul er i uke 12 ca. Så det blir spennende. Skulle ønske tiden gikk raskere :)

åh, så spennende :) Håper alt går bra på ul til dere :)

Hei :) Jeg ble satt tilbake hele to uker med begge mine eldste. Begge to ble også født over en uke på overtid, men begge var friske og fine unger med normal vekt og lengde. Masse lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...