2,5barn+1engel Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 har kommet over et tilbud på en 0-25 kg high way 2011 mod. noen som har erfaring med dette setet? vesla er snart 10 mnd, og vi trenger et sete i bil nr 2..
Maibaby:) Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Har nettopp begynt å bruke vårt gutten vår er rett over 7 mnd, men stor;) fungerer bra til nå, god sittestilling og støtte til hodet. Litt knotete å sette på men blir nok lettere når man først har gjort d en gang;) og liten plass til meg i framsetet nå, hehe setet tar stor plass syns jeg;) mn er verdt d da;)
Maibaby:) Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Oi vi har multitech!! Ups gikk litt fort her;) mn har hørt at high way er et bra sete! Litt mindre enn multitech og kan kun brukes bakerovervendt. Fikk bra i test, pluss testen i Sverige;) så kunne godt ha valgt d dersom gutten ikke allerede er så stor;)
2,5barn+1engel Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har ikke sett setet selv, ,men har ringt babyshop i dag for å høre om de hadde igjen noen sete på tilbud. så lenge det er til bil nr 2.. Vesla her er snart 10 mnd og allerede 75 cm lang.. Så vi skal på babyshop i kveld og se på setet.. Må jo prøve henne i det. Det setet de snakket om kan brukes bakover og fremover.
Valiana Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 hiway-en tror jeg kun er bakovervendt altså. Vi har det setet, og er fornøyd (måtte bruke ekstra kloss under for å få grei vinkel, klossen er fra produsenten). Har også satt inn ekstra hodestøtte, pga setet er ganske vidt ved hodet. Vi begynte å bruke setet da lillemor var 7 mnd. Nå er hun litt over 9 mnd og 76 cm og 10,7 kg. Sitter bra. Litt mer klurete å ta på selene enn hva jeg var vant til fra maxi cosien, men går helt ok. Setet er forøvrig plus-godkjent :-)
2,5barn+1engel Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2012 Ja det var kun bakovervendt.. jeg og mente det da jeg ringte de, men hun jeg snakket med i telefonen sa at det gikk begge veier.. Hun som solgte det til oss skulle ta en prat med hun vi snakket med i telefonen.. for de skulle ikke gi ut info de ikke kunne noe om..!! men det var bakovervendt vi skulle ha. Vesla likte setet veldig godt såg det ut til.. krabba oppi frivillig. I morgen skal vi få festet det i den andre bilen.. Vi har BeSafe i den andre bilen, og kjempe fornøyd med det.. men hadde ikke råd til 2 slike seter..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Britax Hi Way er et veldig godt og sikkert sete, som er plus godkjent og dermed anbefalt av Trygg Trafikk. Brukes kun bakovervendt. Tar mye mindre plass i bilen enn mange andre bakovervendte seter, det var viktig for oss, siden storesøster har Multitechen som tar mye større plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå