Gå til innhold

noen som kjenner til britax high way?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kommet over et tilbud på en 0-25 kg high way 2011 mod. noen som har erfaring med dette setet? vesla er snart 10 mnd, og vi trenger et sete i bil nr 2..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp begynt å bruke vårt gutten vår er rett over 7 mnd, men stor;) fungerer bra til nå, god sittestilling og støtte til hodet. Litt knotete å sette på men blir nok lettere når man først har gjort d en gang;) og liten plass til meg i framsetet nå, hehe setet tar stor plass syns jeg;) mn er verdt d da;)

Skrevet

Oi vi har multitech!! Ups gikk litt fort her;) mn har hørt at high way er et bra sete! Litt mindre enn multitech og kan kun brukes bakerovervendt. Fikk bra i test, pluss testen i Sverige;) så kunne godt ha valgt d dersom gutten ikke allerede er så stor;)

Skrevet

Jeg har ikke sett setet selv, ,men har ringt babyshop i dag for å høre om de hadde igjen noen sete på tilbud. :) så lenge det er til bil nr 2..

Vesla her er snart 10 mnd og allerede 75 cm lang.. Så vi skal på babyshop i kveld og se på setet.. Må jo prøve henne i det. :)

Det setet de snakket om kan brukes bakover og fremover.

Skrevet

hiway-en tror jeg kun er bakovervendt altså.

Vi har det setet, og er fornøyd (måtte bruke ekstra kloss under for å få grei vinkel, klossen er fra produsenten). Har også satt inn ekstra hodestøtte, pga setet er ganske vidt ved hodet.

Vi begynte å bruke setet da lillemor var 7 mnd. Nå er hun litt over 9 mnd og 76 cm og 10,7 kg. Sitter bra. Litt mer klurete å ta på selene enn hva jeg var vant til fra maxi cosien, men går helt ok.

Setet er forøvrig plus-godkjent :-)

Skrevet

Ja det var kun bakovervendt.. jeg og mente det da jeg ringte de, men hun jeg snakket med i telefonen sa at det gikk begge veier.. Hun som solgte det til oss skulle ta en prat med hun vi snakket med i telefonen.. for de skulle ikke gi ut info de ikke kunne noe om..!!

men det var bakovervendt vi skulle ha. :)

Vesla likte setet veldig godt såg det ut til.. krabba oppi frivillig. :)

I morgen skal vi få festet det i den andre bilen..

Vi har BeSafe i den andre bilen, og kjempe fornøyd med det.. men hadde ikke råd til 2 slike seter..

Skrevet

Britax Hi Way er et veldig godt og sikkert sete, som er plus godkjent og dermed anbefalt av Trygg Trafikk. Brukes kun bakovervendt. Tar mye mindre plass i bilen enn mange andre bakovervendte seter, det var viktig for oss, siden storesøster har Multitechen som tar mye større plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...