SassyMom Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Nå ligger jeg hjemme i sofaen og slapper av etter uttak i går. I morgen setter jeg inn enten ett perfekt egg eller to "rufsete". Ikke klar for tvillinger åkke som hehe Og så har jeg tenkt mye på når nok er nok, og nå er jeg ved grensen min. Det hjelper at vi alt har ett barn (6 år), men nå tror jeg ikke jeg klarer å utsette hverken kropp eller sinn mer for dette. Så krysser fingre for at Nå skal det gå, og for dere alle jenter her inne. Vi er heldige som har muligheten med assistert befruktning, men fy flate så mye det krever av oss, ikke minst følelsen av at livet står på vent så mye av tiden. Nei, nå må jeg videre, forhåpentligvis med en liten passasjer om bord. Får luske litt i kjøkkenskapet og se om jeg finner litt trøst og så vente på at gutta mine kommer hjem fra jobb og skole. Vi er modige, jenter!!! Og tøffe, for dette er jo sabla vondt også...auuu....
MammaHåp1 Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Hei, vet hvordan du har det. Det er en stor påkjenning å gjennom, absolutt alt står på vent...og det har det gjort i mange år nå:/ deprimerendes....., hvor lenge har du prøvd? Dette blir mitt andre insett nå, tung proses......håper virkelig at det ordner seg for deg, ikke gi opp!! Masse lykke til:) en dag.....
SassyMom Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2012 Dette er sjette forsøket med IVF, har holdt på å prøve på nytt barn i fem år faktisk totalt med egen prøving og feiling, utredning, litt pauser osv. Lykk til!! Når skal du ha uttak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå