klar for 3? Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Først har jeg vann i vannkokeren, glemmer å slå på, har tepose i koppen og heller på det kalde vannet
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg fikk beskjed av en venninne at jeg lider av "fostervannsdis"...hehe! Klarte f.eks å glemme pinkoden på bankkortet mitt en morgen jeg våknet. Har hatt samme kode i alle år, men plutselig stod det helt stille. Var nesten litt ekkelt. Så damen på kundeservice hos Skandiabanken lo godt (litt for godt*s*), da jeg ringte og fortalte henne problemet mitt.
RockMama Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Ja, det har kommet tidlig på meg. Over 6 uker igjen til termin, og jeg har allerede surret en del. -Skulle på butikken og kjøpe poteter og surkål, kom hjem med full handlekurv - handel til hele uken og IKKE surkål. Selv etter å ha hatt en 6 min timeout midt i butikken, fordi jeg VISSTE det var en grunn til at jeg kjørte dit. -Glemte bursdagsgaven jeg akkurat hadde kjøpt til samboeren hos min mor, flott at hun skulle komme på kaffe senere på kvelden. -Står stadig og stirrer inn i kjøleskapet, selv om jeg gikk på kjøkkenet for å ta et glass vann. -Glemte pinkoden på mobilen - prøvde dog 3 ulike pinnr jeg har hatt på bankkort de siste årene, men nei. Da jeg skulle logge meg på minside på OneCall for å finne PUKkoden, ANTE jeg ikke hva passordet mitt der var. Helt blank, enda jeg er der inne 1 gang i uken. Hvordan skal dette gå? Har vanligvis litt i overkant god kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå